مدیرعامل پیکان: حضور تاج برای فوتبال غنیمت است

مدیرعامل پیکان می گوید علی کریمی جزو صاحب نظرهای فوتبال است و باید به صحبت های او در صداوسیما رسیدگی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود شیعی بعد از پیروزی تیمش برابر مشکی پوشان اظهار کرد: خیلی وقت بود که منتظر چنین بردی بودیم. تیم ما برای رسیدن به آرامش نیاز به برد داشت. با این بردی که به دست آوردیم، راهمان هموار شد و ان شاء الله در ادامه لیگ نتایج بهتری را کسب می کنیم.

او درباره موقعیت‌های بیشتر مشکی پوشان در این بازی گفت: نیمه اول آنها موقعیت های خوبی داشتند. این تیم ته جدول نمی ماند و یک تیم بسیار خوب بود. نیمه دوم بازیکنان ما نبض بازی را دست گرفتند. بعد از اخراج بازیکن ما، سیاه جامگان بهتر شد و شانس هم با ما یار بود که به پیروزی رسیدیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتقاد علی کریمی از این فدراسیون گفت: علی کریمی بزرگ فوتبالمان است. تا به حال در جلسه هیات رییسه انتقادات او مطرح نشده است. بحث فوتبالی باید در هیات رییسه مطرح شود. در هیات رییسه به این صحبت ها نرسیدیم. او از روی دلسوزی این صحبت ها را مطرح می کند اما باید شان فدراسیون هم حفظ شود.

شیعی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: قرارداد کی روش را هم از تاج بپرسید.

او درباره رسیدگی به مناقشه ایران و عربستان در هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در دستور کار است. ان‌شاءالله در جلسات آینده نقاط ضعف و قوت بررسی می شود.

شیعی درباره ممنوع التصویر شدن مهدی تاج در صداوسیما گفت: تاج شخصیت مملکتی است. حضور او برای فوتبال غنیمت است. کاری به ریاست فدراسیون ندارم اما فوتبال آنقدر ارزش دارد که باید در تلویزیون باشد. من تا حالا این شایعه را نشنیدم.

مدیرعامل پیکان درباره اینکه صحبت‌های علی کریمی واقعیت های فوتبال است گفت: کریمی صاحب نظر است. ما را اذیت نکنید. نظر شخصی ندارم اما اگر درباره فدراسیون باشد آنجا بررسی می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید