دی ماریا: برخی مشکلات مانع پیوستنم به بارسلونا شد

هافبک پاری سن ژرمن اعلام کرد که می‌توانست بازیکن بارسلونا شود اما برخی از مشکلات مانع از این اتفاق شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آنخل دی ماریا در جدیدترین مصاحبه‌اش، درباره تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد. هافبک آرژانتینی گفت: خیلی به امضای قرارداد با بارسلونا نزدیک بودم اما به خاطر مسائل فوتبالی این اتفاق نیفتاد. سال ۲۰۱۸ را خوب شروع کردم و اکنون خوشحال هستم. رویای من در گذشته بازی در اروپا بود اما اکنون دوست دارم دوباره برای روساریو سنترال بازی کنم.

بازیکن پاری سن ژرمن در مورد تیم ملی آرژانتین اظهار کرد: انتقاد و تمسخر بازیکنان تیم ملی باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود. حضور یک روانشناس به من کمک زیادی کرد. آرژانتین مانند آلمان و اسپانیا از لحاظ بازیکن و شانس قهرمانی در شرایط یکسانی قرار دارد. خورخه سامپائولی در تلاش است تا من در نزدیکی مسی بازی کنم. دوست دارم بیش‌تر پاس گل بدهم تا گلزنی کنم. به سه فینال رسیدیم اما به خاطر بد شانسی قهرمان نشدیم و نه به خاطر بد بازی کردن.

دی ماریا به تجمید از مسی پرداخت و گفت: کلماتی برای توصیف او وجود ندارد. او همیشه تو را شگفت‌زده می‌کند. یک سال می‌گذرد و مسی بهترین است و یک سال دیگر تمام می‌شود و باز هم او بهترین است. مسی فرازمینی است.

هافبک PSG در ادامه به رونالدو اشاره کرد و گفت: کریستیانو بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما قرار گرفتن در سطحی که مسی است کار بسیار سختی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید