فغانی: پس از ۲ سال هنوز منتظر مراسم ویژه هستیم!/ نیازی به پاداش فدراسیون فوتبال نداریم

داور فوتبال کشورمان گفت: تیم داوری ایران در جام جهانی، خودش کارش را انجام می‌دهد و نیازی به پاداش فدراسیون فوتبال ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره بیانیه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشته باشد، پاداش ویژه ای، دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: در زمان جام جهانی 2014 برزیل، نشستی با کفاشیان برگزار کردیم و از او خواستیم  تا هر پاداش و یا امتیاز ویژه ای که به بازیکنان تیم ملی می دهند، به ما هم تعلق بگیرد، زیرا ما نماینده دوم ایران هستیم و امیدوار بودیم تا مسئولان به قول شان عمل کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او افزود: در نشستی که با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم ، درباره نحوه آماده سازی تیم داوری با او صحبت و به او بیان کردیم، هیچ پاداش بیشتر و یا پولی نمی خواهیم، فقط برنامه و یا امتیاز ویژه ای که به تیم ملی می دهید، در اختیار ما قرار دهید، چون تیم داوری هم نماینده ایران در جام جهانی است.

فغانی ادامه داد: نمی دانم در هیئت رئیسه فدراسیون به درخواست ما رای موافق و یا مخالفت دادند، اما این بیانیه نشان می دهد، این صحبت ها هم مانند قول های قبلی است و وعده ای سر خرمن است.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در پایان گفت: زمانیکه به المپیک 2016 برزیل رفتیم، مهدی تاج در فرودگاه امام خمینی ( ره ) مصاحبه کرد و گفت، تیم داوری ایران کار خاصی انجام داد و قرار است در مراسم ویژه ای از آنها تقدیر کنیم. قرار بود پاداش ویژه ای به ما دهند اما پس از گذشت 2  سال هنوز منتظر مراسم هستیم! پس از مدت ها تیم داوری ایران، فینال المپیک را قضاوت کرد و بعد در هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شد که من 12 سکه پاداش بگیرم و کمک هایم 8 سکه. پیشاپیش از زحمت مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. تیم داوری نیاز به کمکی ندارد و طبق معمول کار خود مان را انجام دهیم و هر پاداشی قرار است به ما بدهند، تقدیم خودشان می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید