صادق کلهر و همسرش در کاپ آسیا اسکی معلولان قهرمان شدند

در روز دوم از رقابت‌های کاپ آسیا اسکی معلولان که در رشته آلپاین در پیست اسکی دیزین در حال برگزاری است، صادق کلهر و همسرش در رقابت‌های مارپیچ بزرگ به مقام قهرمانی دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های کاپ آسیا اسکی معلولان و در دومین روز از این رقابت‌ها که امروز چهارشنبه در رشته آلپاین و در بخش مارپیچ بزرگ در پیست اسکی دیزین برگزار شد، صادق کلهر و همسرش صدیقه روزبه به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در این رقابت‌ها و در بخش مردان صادق کلهر با زمان یک دقیقه، ۱۲ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه و صدیقه روزبه نیز با زمان یک دقیقه، ۴۰ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه در بخش بانوان در جایگاه نخست قرار گرفتند و سید احمد جعفری با زمان یک دقیقه، ۱۷ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه و جواد سولقانی با زمان یک دقیقه، ۲۳ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز؛ مریم حاجی لو با زمان یک دقیقه، ۴۳ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد.

صادق کلهر، ملی پوش با سابقه ی تیم ملی اسکی معلولان قصد دارد فردا (پنجشنبه) پس از شرکت در دومین مرحله مسابقات مارپیچ بزرگ در رشته آلپاین از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کند و پس از این در عرصه مربیگری به فعالیت خود در اسکی ادامه خواهد داد.

در رقابت های کاپ آسیا در بخش آلپاین ۶ تیم از ایران و یک تیم از تاجیکستان حضور دارند.

این رقابت‌ها از روز شنبه (۱۴ بهمن) در بخش اسنوبرد با حضور تیم‌های بلژیک، اوکراین، یونان و تیم‌های البرز و تهران در پیست اسکی دیزین پیگیری خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید