ابراهیم زاده: هنوز قراردادم با سپاهان نوشته نشده/ مسلماً این تیم تا پایان فصل در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: پیش‌بینی می‌کنم مسلماً سپاهان تا پایان فصل در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد و بدون نگرانی می‌تواند برای سال آینده تصمیم‌گیری کند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، منصور ابراهیم‌زاده ظهر امروز پس از حضور در نخستین تمرین تیم سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی که تیم‌های اصفهانی و به خصوص با توجه به شرایط فعلی تیم سپاهان نیاز به کمک دارد، به عنوان یک اصفهانی نه تنها وظیفه من بلکه وظیفه همه اصفهانی‌هاست که به این تیم‌ها کمک کنند و به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: با توجه به چنین دیدگاهی، وقتی که از من به عنوان کسی که در جایگاه‌های مختلف تیم سپاهان همچون بازیکن و مربی حضور داشتم، خواسته شد تا باز هم به این تیم بازگردم، این پیشنهاد را به دیده منت گذاشتم و به این تیم آمدم؛ جوانانی را امروز در تمرین این تیم دیدم که واقعاً می‌خواهند که تلاش کنند و موفق باشند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: باید برای کار کردن و موفقیت بازیکنان سپاهان باید به آنان روحیه و انگیزه بدهیم تا در آینده این بازیکنان تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به وضعیت قرارداد خود با تیم سپاهان خاطرنشان کرد: هنوز قراردادم با سپاهان نوشته نشده و در حال رفتن به جلسه انعقاد قرارداد هستم؛ مسلماً شیوه بستن قرارداد باید به گونه‌ای باشد تا آینده، قدرت و ثبات تیم سپاهان تأمین شود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به وضعیت کادربندی تیم اذعان داشت: نفراتی همچنان از گذشته در کادر تیم حضور دارند و 2-3 نفر دیگر را حتماً به کادر اضافه می‌کنیم و متعاقباً اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: محرم نویدکیا به عنوان یک بازیکن خیلی خوب و تأثیرگذار برای تیم سپاهان بوده اما چند سالی است که از او خبری ندارم و نمی‌دانم قصد مربی‌گری دارد یا نه و اصلاً چه دیدگاهی و در چه راستایی دارد؛ نه تنها از محرم بلکه از تمامی کسانی که در سپاهان حضور داشتند و در حال حاضر می‌توانند به این تیم کمک کنند، می‌پرسم که چه کاری باید برای بهتر شدن تیم انجام دهم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به دیدار روز جمعه سپاهان با پرسپولیس عنوان داشت: برای مقابله با تیم‌های استقلال و پرسپولیس این مهم نیست که تیم در چه جایگاهی باشد بلکه برای هر تیمی بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک انگیزه است.

وی اضافه کرد: اگر بازیکنان تیم سپاهان در روز جمعه با عمل به دستورات با انگیزه به بازی با پرسپولیس بروند، همه تلاش خود را خواهیم داشت که با شرایط خوبی از زمین خارج شویم.

ابراهیم‌زاده در پایان بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنم مسلماً سپاهان تا پایان فصل در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد و بدون نگرانی می‌تواند برای سال آینده تصمیم‌گیری کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید