خانه سیار شوماخر به حراج گذاشته شد! +تصاویر

هتل قابل جابجایی که زمانی توسط اسطوره فرمول یک مورد استفاده واقع می‌شد، با قیمتی هنگفت به فروش گذاشته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خانه سیار میشاییل شوماخر در اتوبوسی که شرکت فراری خاص راننده آلمانی سابق تیم فرمول یک این شرکت ساخته بود، با قیمت پایه 130 هزار پوند به حراج گذاشته شده است.

این اتوبوسی بود که در فاصله سال‌‌های 2001 تا 2004، به همه کشورهایی که شوماخر در آنها مسابقه می‌داد سفر می‌کرد تا امکانات رفاهی لازم برای این مرد آلمان و اطرافیانش را فراهم کند.

این اتوبوس ایکوی سفارشی ساخت ایتالیایی‌ها، 12 متر طول دارد و جلسات مهم و استراتژیک تیم در فاصله میان مسابقات رسمی و دورهای تمرینی و تعیین خط در آن برگزار می‌شد.

این هتل سیار که در تورین ساخته شده اما پلاک و مدارک آن متعلق به بریتانیاست، کمتر از 90 هزار کیلومتر کارکرد دارد. از امکانات رفاهی آن می‌توان به سرویس بهداشتی با دیوارهای سرامیکی، سیستم گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع، سیستم صوتی حرفه‌ای، یک تختخواب دو نفره بزرگ، آشپزخانه مجهز به اجاق گاز، سینک، مایکروویو، کتری برقی و قهوه‌ساز اشاره کرد.

این اتوبوس تا سال 2005 توسط شوماخر و دیگر اعضای تیم فراری مورد استفاده واقع می‌شد که در‌ آن زمان دارای دو آپارتمان مجزا با رختکن، تلویزیون، رایانه، اینترنت، تلفن بود اما از آن سال به بعد که مالک جدیدش آن را خریداری کرد به شکل فعلی تغییر کرد.

شوماخر از ماه دسامبر سال 2013 که در سانحه پیست اسکی مریبل فرانسه دچار ضربه مغزی شد تا الان در بستر بوده و اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت وی در دسترس نیست.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید