گفت و گوی جی پلاس با رییس فدراسیون بوکس

حسین ثوری: نتوانم بوکس را تغییر بدهم خودم می روم/ به دنبال میزبانی جام جهانی هستیم

رییس جدید فدراسیون بوکس گفت: بوکس ایران شایسته بهترین هاست و ما به این نکته امیدوار هستیم که آینده خوبی را برای این رشته رقم بزنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ رییس فدراسیون بوکس و ماموریتی سخت. سال هاست که خیلی ها شاهد درجا زدن این رشته ورزشی بوده اند و اگر هم اتفاقی افتاده به صورت یک جرقه بوده و بس. یعنی آن طور که خیلی ها انتظارش را داشتند نشده است. با این حال اصلا نمی شود از کنار نام ناطق نوری و زحمات سی و چند ساله اش در بوکس گذشت و خیلی از کارشناسان به این نکته اذعان دارند که کار برای ثوری سخت است. به همین بهانه با رییس جدید فدراسیون بوکس گفت و گویی انجام دادیم تا او از وضعیت این روزهای فدراسیون تحت امرش بگوید.

** حالا یکی – دو هفته ای از انتخابات گذشته است. اوضاع در حال حاضر چطور است؟

باید خدا را شکر کنم که وارد مجموعه ای شده ام که پتانسیل زیادی دارد. آنچه که مشخص است قطار در ریل است و دارد به حرکت خودش ادامه می دهد. حالا ما قرار است روی این قطار بارهایی تحت عنوان برنامه های طراحی شده بگذاریم تا با یک هدف مشخص پیش برود. بوکس ایران شایسته بهترین هاست و ما به این نکته امیدوار هستیم که آینده خوبی را برای این رشته رقم بزنیم.

** می دانید که کار سختی در فدراسیون بوکس دارید؟

قبلا هم این را عنوان کرده ام که اگر نتوانم بوکس ایران را از شرایطی که داشته خارج کنم خودم از فدراسیون می روم.

** تا این اندازه به خودتان ایمان دارید؟

من به مجموعه ای که دارم با آنها کار می کنم ایمان دارم. این را شک نداشته باشید که افراد توانمندی در فدراسیون همکاری خواهند کرد که همگی از دلسوزان این رشته ورزشی هستند.

** شرایط تیم ملی چطور است؟ در حال حاضر مهمترین مسابقه پیش رو بازی های آسیایی اندونزی است.

ما دانه به دانه داریم به مسائل رسیدگی می کنیم. بچه های تیم ملی هم که در حال انجام تمرینات هستند و خودشان را برای حضور در مسابقات بلغارستان آماده می کنند.

حسین ثوری

** حضور در بلغارستان قطعی شده است؟

تا حدودی بله. احتمالا اردوی مشترک نداشته باشیم اما در تورنمنت بلغارستان شرکت می کنیم. به امید خدا غیر از یکی دو ملی پوش که سرباز هستند بقیه مشکلی برای حضور در این رقابت ها ندارند.

** برنامه ای برای این دارید که تیم های خارجی به ایران بیایند. در قالب تورنمنت های مختلف و ...

قطعا همین طور است. سال آینده تورنمنت های بسیاری برگزار می شود که در تلاش هستیم تا از یکسری از این مسابقات در ایران میزبانی کنیم. در صورت موافقت فدراسیون جهانی و آسیایی به دنبال میزبانی مسابقات جهانی رده‌های مختلف سنی این رشته در داخل ایران هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید