سلطانی فر: فدراسیون مرتب برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال پیگیری لازم را انجام می‌دهد/ پشتیبانی‌های لازم صورت می‌گیرد

وزیر ورزش و جوانان، گفت: به خاطر برجام لازم است که در بخش اقتصادی از تمام ظرفیت‌های که در سطح کشور داریم استفاده کنیم. یکی ازاین موارد استفاده از بخش خصوصی در ورزش است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم باشگاه‌های برتر گفت: مقام معظم رهبری این سال‌ها را به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند. با این نامگذاری رویکرد کلی نظام و دولت برای اداره کشور در آن سال و تعیین اولویت‌ها مشخص می‌شود. در شرایط خاصی هستیم و تحریم‌ها بعد از 3-2 سال از برجام به مرور کاهش و خاتمه پیدا می‌کند. به خاطر برجام لازم است که در بخش اقتصادی از تمام ظرفیت‌های که در سطح کشور داریم استفاده کنیم. یکی ازاین موارد استفاده از بخش خصوصی در ورزش است. 

وی افزود: حدود 19 هزار باشگاه توسط بخش خصوصی در کشور ایجاد شده که همه برای اخذ مجوز مراحل متعددی را طی کرده‌اند. این باشگاه‌ها اشتغال خوبی ایجاد کرده‌اند و سرمایه‌گذاری مناسبی داشتند سیاست ما این است که در راستای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و همچنین رویکرد کلی دولت در سال 97-96 شرایطی را فراهم کنیم که با گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش اشتغال بیشتری ایجاد کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: برنامه‌ای که ما  داریم و آن را تقدیم شورای اشتغال کشور کرده‌ایم، این است که هدف ما این است از ظرفیت‌های خوبی که در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در اماکن ورزشی وجود دارد حمایت گسترده‌ای انجام دهیم، این مرکز در حال فعال شدن است و امیدواریم بتوانیم در آینده خبرهای خوشی را به اطلاع مردم برسانیم. 

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که اعلام کرده بود بودجه خوبی برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال در نظر خواهیم گرفت، گفت: فدراسیون مرتب برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیگیری لازم را انجام می‌دهد. هر هفته گزارش‌هایی در این مورد داریم که آنها توانسته‌اند با کدام‌ تیم‌ها توافق کنند. خوشبختانه مسابقات خوبی پیش‌بینی شده و همه چیز هماهنگ و خوب پیش می‌رود و پشتیبانی‌های لازم صورت  می‌گیرد تا ان‌شاءالله تیم ملی با وجود قرعه دشواری که با آن روبرو شده بتواند نتایج خوبی بگیرد. 

وی درمورد کمپ تیم ملی و هزینه‌های بالایی که آنجا وجود دارد و انتقاد شده که با این پول می‌شد یک کمپ در آنجا ساخت، خاطرنشان کرد: افرادی که این مسائل را می‌گویند خودشان مسئول حرف‌هایشان هستند. این کمپی بوده که در اختیار تیم‌های دیگر اروپایی بوده، این رقم‌ها را فیفا مشخص می‌کند نه کشور روسیه. 

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که با توجه به معاونت شجاعی در استانداری اصفهان و اینکه گفته بود بعد از انتخابات کمیته سرپرست تیراندازی با کمان مشخص می‌شود و حالا چه برنامه‌‌ای دارد، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم طی چند روز آینده سرپرست را مشخص کنیم و برنامه‌ریزی برای انجام انتخابات را داشته باشیم. باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخابات را انتخاب کنیم. وزارت ورزش در حال حاضر افتخار دارد بعد از چند دهه تقریبا همه فدراسیون‌ها را با برگزاری انتخابات قانونی با مدیران قطعی اداره می‌کند و هیچ سرپرستی نداریم. 

وزیر ورزش و جوانان درمورد اینکه آیا پستی برای کیومرث هاشمی مشخص شده است اظهار داشت: صبر کنید ان‌شاءالله این مساله مشخص خواهد شد. 

وی درمورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش نیمی از بودجه خود را نتوانسته دریافت کند، اظهار داشت: هر کسی این خبر را به شما داده اشتباه گفته است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید