باقرزاده: یکی از دموکرات ترین انتخابات کمیته ملی المپیک بود

نایب رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: تجربه 4 دوره حضور در انتخابات را دارم و این یکی از بهترین انتخابات کمیته ملی المپیک بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فضل‌الله باقرزاده پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران، گفت: ما دغدغه‌ای برای برگزاری انتخابات نداشتیم اینکه انتخابات مهندسی شده باشد یا مسائل دیگر. این جو خوب را آقای سلطانی‌فر به وجود آورد.

وی در مورد اینکه علی‌نژاد در دور اول رأی آورد اما در دور دوم رأیش کاهش پیدا کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شد که علی‌نژاد در دور اول رأی بیاورد. رقابت بسیار نزدیک و خوب بود و انتخابات در جو بسیار خوبی برگزار شد. من سه، چهار دوره در این انتخابات شرکت کرده‌ام و این یکی از بهترین و دموکرات‌ترین انتخابات بود.

وی افزود: علیپور و سایر انتخاب‌شدگان همگی جایگاه خوبی در بین فدراسیون‌های ورزشی دارند برخی 37  رأی آوردند، انتخابات بسیار خوب بود، باور کنید در انتخابات کنفدراسیون شمشیربازی آسیا وقتی وارد سالن شدم گفتم خدایا این دوره رأی نخواهیم داشت، عرب‌ها با ما خوب نبودند و می‌خواستند سرمان را ببرند اما یکی از رؤسای شرق آسیا، گفت شما رأی می‌آورید و نفر اول انتخابات خواهید شد. ما کاری به اعراب نداریم و همانطور هم شد با رأی جنوب شرق آسیا و آسیای مرکزی و میانه توانستیم رأی بیاوریم، از قطر کسی آمده بود که به همه هدیه می‌داد به خود ما هم هدیه داد اما ما چیزی نداشتیم که بدهیم. فقط ماچ و بوسه می‌کردیم و با همین ماچ و بوسه هم رأی آوردیم. در دنیا اصولاً شرایط این گونه است، در انتخابات کمیته المپیک که همدیگر را می‌شناسیم.

باقرزاده تصریح کرد: والله قسم می‌خورم یک ریال از کمیته ملی المپیک حقوق نگرفتم و یک سفر هم با این کمیته به جایی نرفتم چرا با شمشیربازی چون رئیس فدراسیون بودم سفر رفتم آقای فخری ما را به المپیک برد اما به عنوان هیأت اجرایی کمیته المپیک جایی نرفتم.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه شما رئیس آکادمی ملی المپیک بودید و به عنوان سرپرست هم حضور داشتید و یک رأی اینجا از بین می‌رود،  گفت: ما می‌خواستیم هیچ چیز شائبه‌برانگیز نباشد این مسأله به سود هیأت اجرایی بود. کیومرث هاشمی خیلی فداکاری کرد او هیچ چیز برای خودش برنخواست و ایثار کرد تا شائبه‌ای ایجاد نشود زیرا ممکن بود برخی الم‌شنگه به راه بیندازند. آقای فخری بهترین مربی و بهترین داور دنیاست او به عنوان نماینده مربیان آمده بود.

وی عنوان کرد: من در آکادمی ملی المپیک خیلی زحمت کشیدم تا فدراسیون‌ها بیایند اینکه آکادمی ملی المپیک خالی شده بود و هیچ ورزشکاری به آن نمی‌آمد، من خودم رئیس فدراسیون هستم، عضو کنفدراسیون شمشیربازی آسیا هستم، استاد دانشگاه هستم و به این مسائل نیازی ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید