هاینکس جانشین لواندوفسکی را معرفی کرد

سرمربی بایرن‌مونیخ مشتاقانه در انتظار اولین برد تیمش در نخستین بازی رسمی سال ۲۰۱۸ است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یوپ هاینکس، سرمربی بایرن‌مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن در اولین هفته بوندس‌لیگا در سال 2018 میلادی از تلاش و آمادگی بالای شاگردان خود برای شروع قدرتمندانه سال سخن گفت.

 او اظهار داشت: با وجود وقت کمی که در اختیار داشتیم بسیار خوب کار کردیم و برای این بازی  آماده‌ایم. با فاصله زیاد و خیال راحت در صدر جدول قرار داریم  اما من به عنوان یک بازیکن و مربی یاد گرفته‌ام در فوتبال نباید هیچ وقت کار را تمام شده بدانید و دست از تلاش بردارید، بلکه موظف هستید در تمامی بازی‌ها بهترین عملکرد را ارائه کنید.

 او درباره رقیب تیمش ادامه داد: لورکوزن در 12 بازی اخیر شکست نخورده و از 2013 در زمین خودش به ما نباخته است.  رقیب ما  بازیکنان تکنیکی و سریعی مانند بایلی، برنت و آلاریو را در اختیار دارد  پس به هیچ وجه بازی آسانی نخواهیم داشت. لواندوفسکی و هوملس پس از مصدومیت هنوز به آمادگی کافی نرسیده‌اند و در این رقابت حضور ندارند. واگنر بدون شک گزینه اول جانشینی لواندوفسکی است اما هنوز در مورد ترکیب تیم تصمیم نگرفته‌ام. کیمیش همراه تیم است، با این حال هنوز مطمئن نیستم  توانایی حضور از ابتدای رقابت را دارد یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید