در گفت و گو با جی پلاس؛

مجتبی محرمی: به بازیکنان توصیه می کنم وارد حاشیه نشوند!/ پرسپولیس بخت نخست قهرمانی است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: هر تیمی در کوران بازی های لیگ ممکن است افت کند اما این حرف را برای پرسپولیس امسال قبول ندارم چون این تیم به راحتی امتیاز از دست نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درگیری فرشاد احمد زاده با گادوین منشا بهانه خوبی بود تا سراغ بازیکنی برویم که همیشه حاشیه دنبالش بود؛ مجتبی محرمی. دفاع چپ سال های نه چندان دور پرسپولیس که به سیم خاردار معروف بود اما آنقدر حاشیه داشت که هرگز به حقش در این فوتبال نرسید. بدون شک محرمی که حالا باید از او به عنوان پیشکسوت نام برد اگر به عقب برگردد هرگز کارهایی که آن سال ها کرده بود را انجام نمی دهد. به همین دلیل هم هست که او به همه بازیکنان پرسپولیس توصیه می کند که هرگز وارد حاشیه نشوند.

** در شرایطی که خیلی ها فکر می کردند پرسپولیس به راحتی نفت تهران را شکست می دهد اما این اتفاق نیفتاد.

یک بازی معیار خوبی برای قیاس کردن نیست. همه کسانی که این بازی را دیدند می توانند شهادت بدهند که نفت فقط دفاع می کرد. البته این هم یک سیستم است و نفتی ها می خواستند از این بازی امتیاز بگیرند که گرفتند. البته تیم ما موقعیت های زیادی داشت که متاسفانه تبدیل به گل نشد. با این حال از نظر من بهترین بازیکن میدان دروازه بان نفت بود که روز خوبی را داشت و موقعیت های زیادی را از پرسپولیسی ها گرفت.

** خیلی ها می گویند پرسپولیس دارد افت می کند و حتی ممکن است قهرمانی آنها به خطر بیافتد!

اول اینکه قضاوت کردن برای اینکه کدام تیم قهرمان می شود زود است اما پرسپولیس بخت نخست است. هر تیمی هم در کوران بازی های لیگ ممکن است افت کند اما این حرف را برای پرسپولیس امسال قبول ندارم. اختلاف امتیاز زیاد است و پرسپولیس تیمی نیست که به همین راحتی ها امتیاز از دست بدهد. فکر می کنم این تیم می تواند نتایج خوبی در ادامه مسابقات هم بگیرد.

** نظر تان راجع به تیم های فولاد، پارس جنوبی جم و حتی استقلال که می گویند با ادامه این روند می تواند یکی از شانس های قهرمانی باشد، چیست؟

همه تیم ها قابل احترام هستند اما ببینید چطور استقلال می تواند قهرمان شود؟ اول اینکه آنها باید اختلاف امتیاز خودشان با پرسپولیس را جبران کنند و این در شرایطی است که پرسپولیس تقریبا بسیاری بازی های خودش را ببازد و استقلال هم اکثرا پیروز باشد. یعنی استقلال امتیاز بگیرد و پرسولیس نگیرد. آنها تیم خوبی دارند و از وقتی شفر آمده روی غلتک افتاده اند اما فکر نمی کنم قهرمان شوند.

** خبر درگیری منشا و احمدزاده را خوانید؟ نظرتان چیست؟

از جزییات آن خبر ندارم. اما باید خدا را شکر کرد که این درگیری گسترده نشد. تنبیه، کار خوبی است برای اینکه این دو بازیکن به کاری که کردن پی ببرند. در کل به همه بازیکن ها توصیه می کنم وارد حاشیه نشوند که نه برای خودشان خوب است و نه برای تیم.

** نظرتان درباره بازی جمعه (فردا) پرسپولیس با مشکی پوشان چیست؟

پرسپولیس دو امتیاز در بازی با نفت از دست داد. برای اینکه فاصله خودش را با سایر رقبا بیشتر کند، نباید در این بازی امتیاز از دست دهد. البته بازی در مشهد است. آنها انگیزه زیادی دارند و این طور نیست که پرسپولیس بتواند به راحتی امتیاز بگیرد. همه فکر می کردند پرسپولیس به راحتی نفت را شکست می دهد اما این اتفاق نیافتاد.

دیدگاه تان را بنویسید