انتقاد سپ بلاتر از مدیر فیفا؛ جام جهانی موش‌ آزمایشگاهی نیست

رئیس سابق فیفا از مدیر کنونی این سازمان به خاطر استفاده از فن‌آوری ویدیوچک در مسابقات جام جهانی روسیه انتقادکرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سپ بلاتر مخالف بهره‌گیری از ویدیوچک در رقابت‌های جام جهانی فوتبال است.مدیر پیشین و محروم فدراسیون جهانی از جیانی اینفانتینو، رئیس کنونی به خاطر این موضوع انتقادکرد.

بلاتر در مصاحبه با اشپورت‌بیلد گفت:نمی‌توان مسابقات جام جهانی را به عنوان موش‌ آزمایشگاهی برای یک چنین چالش عظیمی در تحولات فوتبال درنظر گرفت.استفاده از این فن‌آوری در مسابقات روسیه، اشتباه است.چون هنوز این فن‌آوری فوق‌العاده خام است.

این اظهارات در حالی عنوان شد که فیفا می‌خواهد در اجلاس ماه مارس در مورد استفاده از این فن‌آوری در مسابقات جام جهانی، تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.

رئیس سابق فیفا همچنین در مصاحبه‌اش در مورد مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا که با ۲۴ تیم برگزار خواهد شد، نظرش را بیان کرد.پیکارهای که آلمان و ترکیه شانس میزبانی‌ دارند.

وی بیان کرد:یک دوره جام ملت‌ها با حضور ۲۴ تیم را فقط کشورهای مثل آلمان یا انگلیس می‌توانند برگزار و سازماندهی‌ کنند و البته انگلیس ترجیح می‌دهد میزبان جام جهانی باشد.من می‌دانم در فیفا چه می‌گذرد و یوفا هم برای اینچنین مسابقاتی،در نظر گرفتن وضعیت سیاسی نامزدهای میزبانی، چقدر تاثیردارد.

قراراست اتحادیه فوتبال اروپا دراجلاس ماه سپتامبر در مورد میزبانی این دوره از یورو تصمیم‌‌گیری کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید