میلاد فخرالدینی: از نقاط ضعف سپاهان استفاده می کنیم/ اسم دربی که می‌آید برای همه اهمیت پیدا می‌کند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:وقتی اسم دربی به زبان می‌آید برای تمام شهرها که طرفدار دارند اهمیت دارد، فرقی نمی‌کند اصفهان، شیراز، تبریز یا تهران باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میلاد فخرالدینی درباره دربی اصفهان و بازی مقابل تیم سپاهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خداراشکر که در ۴ بازی ۱۰ امتیاز کسب کردیم و این نشان می‌دهد که شرایط تیم ما بسیار خوب است و رفته به رفته شرایطمان بهتر خواهد شد، مطمئناً در هفته‌های آینده با امتیازهایی که کسب می‌کنیم جزء مدعیان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: اما در خصوص دربی باید بگویم بازی مقابل سپاهان بسیار حساس است. وقتی اسم دربی به زبان می‌آید برای تمام شهرها که طرفدار دارند اهمیت دارد. فرقی نمی‌کند اصفهان، شیراز، تبریز یا تهران باشد، مطمئناً برای هواداران اصفهانی این بازی بسیار حساس است، فکر می‌کنم دربی اصفهان یکی از حساس‌ترین دربی‌های ایران است. امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم، تیم سپاهان را بسیار خوب آنالیز کردیم، امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم چرا که به این امتیاز نیاز داریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

فخرالدینی در خصوص اینکه بازی مقابل پیکان پایت به گلزنی باز شد و اینکه آیا در بازی با سپاهان هم گل خواهی زد یا خیر، گفت: اگر گلی برای ذوب‌آهن به ثمر رساندم نتیجه تلاش تمام بازیکنان تیم است، مطمئناً همه در زمین تلاش می‌کنند تا تیم موفق شود، خداراشکر شرایط روحی تیم بسیار خوب است و یک آرامش خوبی داریم، مطمئناً در بازی مقابل سپاهان با انگیزه بازی خواهیم کرد تا نتیجه را از آن خود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید