زیدان: بنزما قبل از ال‌کلاسیکو مصدوم شده بود

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از مهاجم تیمش دفاع و احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به این تیم را رد نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش برابر نومانسیا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به خبرنگاران گفت: ما هنوز انگیزه داریم و این مهمترین چیز است. هنوز در سه تورنمنت دیگر حضور و به اندازه سابق برای بردن همه آنها انگیزه داریم. اکنون هم با جام حذفی برمی‌گردیم و انگیزه‌مان برای صعود به مرحله بعد مانند قبل است.

زیزو در ادامه به مصدومیت بحث برانگیز هموطن کریم بنزما که گفته می‌شود در ال‌کلاسیکوی 23 دسامبر آسیب دیده اما به کسی در این خصوص اطلاعی نداده و با همان وضعیت به تعطیلات رفته است، اشاره داشت و عنوان کرد: بعد از ال‌کلاسیکو احساس کرد که مصدوم شده است. بعداً گفت که این اتفاق قبل از ال‌کلاسیکو برایش رخ داده بود. من به بازیکنانم اعتماد دارم. او قبل از ال‌کلاسیکو آسیب دیده بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا با رؤسای باشگاه درباره خرید یک مهاجم جدید گفت‌و‌گویی داشته است، هم تأکید کرد: من محتوای مکالمه‌مان را فاش نمی‌کنم. ما درباره همه چیز از جمله تقویت تیم صحبت کردیم. این روزها نمی‌شود درباره خرید یک بازیکن به صورت قطعی صحبت کرد. تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. چیزی که در وهله اول می‌خواهم این است که هیچ یک از بازیکنان فعلی تیمم را از دست ندهم.

زیزو درباره نومانسیا هم گفت: این تیم در لیگ خودش خوب کار می‌کند در جام حذفی هم مالاگا را حذف کرده است. ما برای حریف‌مان احترام قائل خواهیم بود.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان نومانسیا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید