سرمربی نفت: باید آرامش را به این تیم بازگردانیم

سرمربی جدید نفت تهران گفت: این تیم در سال‌های اخیر شرایط ملتهبی را تجربه کرده است و باید آرامش را به نفت تهران بازگردانیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم نفت تهران بیان کرد: درحالیکه نفت در فصل های گذشته از لحاظ سازمان مدیریتی بهترین تیم ایران بود و بسیاری از تیم های کشورمان حسرت آن را می خوردند اما در 2 سال اخیر این تیم به دلیل مشکلات مدیریتی روزهای سختی را تجربه کرده است. امیدوارم ابتدا آرامش را به نفت بازگردانیم و در ادامه شرایط کلی این تیم را تغییر دهیم.

او درباره درخواست برخی از بازیکنان نفت برای فسخ قرارداد با این تیم گفت: فضای نفت در یک سال و نیم اخیر بسیار ملتهب بوده است و بازیکنان و مربیان این تیم شرایط سختی تجربه کرده اند. بنابراین طبیعی است که بازیکنان درخواست جدایی دهند اما باید شرایط این تیم را به حالت عادی بازگردانیم. خوشبختانه مدیریت جدید باشگاه به من قول همکاری داده است و امیدوارم در سایه این حمایت روزهای بهتری برای نفت رقم بزنیم.

افاضلی درمورد شناختش از مدیریت جدید باشگاه نفت تهران تصریح کرد: افرادی که به تازگی مدیریت نفت را تحویل گرفته اند تحصیلکرده هستند و در امور خارج از فوتبال موفق بوده اند. هرچند فوتبال تخصص خاص خودش را دارد اما آدم هایی که اهل برنامه ریزی، دانش محوری و باسواد هستند چارچوب هایی را در مدیریتشان مدنظر می گیرند و منطقی رفتار می کنند. امیدوارم با همکاری مدیریت جدید باشگاه بتوانیم آرامش را در نفت تهران حاکم کنیم چراکه بازیکنان در این مدت سختی زیادی کشیدند. در کل باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم سهمیه نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی جدید نفت تهران درباره لزوم تقویت این تیم گفت: ابتدا باید پنجره نقل و انتقالاتی نفت باز شود و پس از آن برای جذب بازیکن اقدام کنیم.

افاضلی درمورد انتخاب دستیارانش اظهار کرد: فهرست نفرات مدنظرم را در اختیار باشگاه قرار داده ام و پس از انجام صحبت های نهایی اسامی اعضای کادرفنی از سوی باشگاه اعلام می شود.

او درباره برگزاری دیدار نفت و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: هنوز در تیم نفت مستقر نشده ام. بلافاصله پس از شروع کارم سعی می کنم در فرصت باقی مانده تا بازی با پرسپولیس تیمم را به آمادگی برسانم.

سرمربی نفت تهران درباره تقابلش با برانکو ایوانکوویچ در نخستین تجربه سرمربیگری این تیم بیان کرد:سال هاست برانکو را می شناسم  و با او رفاقت صمیمی دارم. در همین تیم پرسپولیس هم مدتی با برانکو همفکری کردم و شناخت خوبی از تفکرات او و تیمش دارم اما مشکل من این است که ابتدا باید وضعیت تیم خودم را سر و سامان دهم. در این مسیر تفاوت خاصی ندارد که در نخستین بازی مقابل پرسپولیس قرار گیرم یا یک تیم دیگر.

 

دیدگاه تان را بنویسید