ضیایی: محمودی باید در کنار خانواده والیبال باشد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: درهای فدراسیون والیبال به روی همه باز است و دوست داریم ما را نقد کنند و در کنارمان باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد ضیایی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم مجمع خوبی بود و از اعضای مجمع هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. ما به هیچکس وعده خاصی نداده‌ایم و می‌خواهیم به همراه خانواده والیبال ترکیب این رشته را تا دو ماه آینده مشخص و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه محمودی گفته است اگر کسی به غیر از من رئیس فدراسیون شود جامعه والیبال پشیمان خواهد شد، گفت: محمودی و امثال این افراد شناسنامه‌های والیبال هستند. من دیروز هم با او صحبت کردم و از اینکه به جمع ما پیوسته، خوشحال شدیم و او در جمع ما خواهد بود. خود محمودی خیلی از این حرف‌هایی که گفته می‌شود را نفی می‌کرد و می‌گفت هر کسی صحبت کرده باید خودش پاسخگو باشد. اما اینکه امروز چرا نیامده باید از خود او بپرسید.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد اینکه محمودی گفته صلاحیت او دیر شده است، گفت: این موضوع در حوزه کاری من نیست خودم هم یک نامزد بودم. بهنام محمودی اگر خودش هم نخواهد نمی‌تواند در جمع خانواده والیبال نباشد. او شناسنامه والیبال است.

ضیایی عنوان کرد: قبل از مجمع به من گفته بودند که شما چقدر شانس رئیس شدن دارید که من به هیچ کدام از آن حرف‌ها جواب ندادم. پیش از مجمع ارتباط تنگاتنگی با اعضای مجمع داشتم و در برنامه‌هایم گفتم چون ۱۰ سال بوده‌ام، نباید نقد نکنم. هیچ برنامه‌ای مصون از بازنگری نیست و من هم تافته جدا بافته نیستم. درهای فدراسیون والیبال به روی همه باز است و دوست داریم ما را نقد کنند و در کنارمان باشند. دست همه پیشکسوتان و جامعه والیبال را هم برای اینکه ما را کمک کنند می‌بوسم.

وی در مورد اینکه اولین کارتان پس از رئیس شدن چه خواهد بود، گفت: اولین کار این است که به اتفاق هیأت‌های استانی برنامه ساختار جدید فدراسیون را طراحی خواهند کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد بهنام محمودی سمتی مانند دبیری یا نایب رئیسی در فدراسیون بگیرد، گفت:‌ احترام خاصی برای محمودی قائلم و با هم رفاقت داریم او انسان شریف و با ارزشی است و باید هم کنار خانواده والیبال باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید