فروش ۶۱ درصد بلیت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸

مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ اعلام کردند که ۶۱ درصد از بلیت‌های موجود بازی‌های المپیک فروخته شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسئولان پیونگ چانگ ۲۰۱۸ اعلام کردند که ۶۱ درصد از بلیت‌های  المپیک زمستانی ۲۰۱۸ به فروش رسیده است. این‌ در حالی است که اخیرا نگرانی‌هایی درباره به فروش نرسیدن بلیت‌های بازی‌ها وجود داشت.

در دو ماه گذشته فروش بلیت‌ها افزایش یافته که دلگرمی برای مسئولان بازی‌های  المپیک زمستانی بوده است. در حال‌ حاضر ۶۵۵ هزار بلیت از یک میلیون و ۷۰ هزار بلیت بازی‌ها فروخته شده‌اند. در ماه اکتبر تقریبا نیمی از این تعداد فروخته شده بود.

مسابقات اسکی پیش از مسابقات دیگر مورد استقبال واقع شده است. ۸۱ درصد بلیت‌های مسابقات اسکی به فروش رفته‌اند. بعد از مسابقات اسکی، بلیت‌ مسابقات آلپاین و کراس کانتری بیش از دیگر مسابقات فروش رفته‌اند.

بلیت مسابقات اسکیت سرعت مسیر کوتاه نیز ۷۴ درصد فروش رفته است. دو ورزشی که فروش بلیت‌های آنها کم و نگران کننده است، ورزش‌های دو گانه و نوردیک تلفیقی هستند. بلیت‌های این دو ورزش ۴۱ و ۴۷ درصد به فروش رفته‌اند.

بلیت مراسم افتتاحیه بازی‌ها که در استادیوم  المپیک پیونگ چانگ برگزار می‌شود، ۶۷ درصد فروخته شده است. این‌ در حالی است که  بلیت مراسم اختتامیه ۳۵ درصد فروش رفته است.

بلیت بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ تنها ۳۷ درصد فروش رفته است. بازی‌های  المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ۹ تا ۲۵ فوریه و بازی‌های پارالمپیک زمستانی از ۹ تا ۱۸ مارچ برگزار می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید