گل محمدی: در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکردم ابراهیمی گفته پنالتی نمی‌زنم! / دوست ندارم مسائل داخلی تیم رسانه‌ای شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: قبل از صحبت در مورد این بازی باید از هواداران بابت حذف از جام حذفی عذرخواهی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مهمی برای ما است. قبل از صحبت در مورد این بازی باید از هواداران بابت حذف از جام حذفی عذرخواهی کنم.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی بعد از مشکلی که برایش در نیم‌فصل بوجود آمد حالا می‌تواند بازیکنان جدید را جذب کند و ما در مرحله عبور در این مشکل هستیم. در مسابقه فردا با کسب پیروزی می‌توانیم از لحاظ روانی به شرایط بهتری برسیم، مشخص است ما تیم بهتری از آنها هستیم هرچند در ۲ بازی متحمل شکست شدیم اما مشخص بود که نباید از آنها می‌باختیم. ما اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم، نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، دیروز جلسه‌ای با مصطفی آجرلو در مورد مشکلات تیم داشتیم که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، اگر لازم باشد بعداً بیشتر در مورد این مشکلات حرف می‌زنم، ما و بازیکنان مشکلاتی داریم که امیدوارم حل شود تا آنها اذیت نشوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که کارشناسان به تغییر ۷ بازیکن تیم به یکباره در یک بازی انتقاد کردند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را برای هر بازی انتخاب کنیم.

وی در مورد حواشی که در رابطه با پنالتی نزدن محمد ابراهیمی مطرح شده و این بازیکن اعلام کرده کسی از او درخواست نکرده تا پنالتی بزند، اظهار داشت: من در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکردم ابراهیمی گفته پنالتی نمی‌زنم و یا اینکه به او پیشنهادی در این مورد دادم، دوست ندارم مسائل و جزئیات تیم را رسانه‌ای کنم، وقتی ما می‌بازیم همه مقصرند و وقتی برنده می‌شویم همه در آن نقش دارند. از من گرفته تا سایر نفرات. باز هم می‌گویم دوست ندارم مسائل داخلی تیم رسانه‌ای شود و این کار حرفه‌ای نیست.

وی در مورد مشکلات دفاعی و تهاجمی تیمش و اینکه چه بازیکنانی را جذب خواهد کرد، گفت: سعی می‌کنیم بهترین نفرات را جذب کنیم، جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار سخت است و اگر این اقدام را بخواهید انجام دهید پول زیادی باید هزینه شود.هیچ تیمی بازیکن خوبش را نمی‌دهد، مثلاً اگر در خط حمله به دنبال جذب گادوین‌منشا و علیپور باشیم اول اینکه پرسپولیس به این مسئله رضایت نمی‌دهد و دوم اینکه اگر هم راضی شوند هزینه میلیاردی باید انجام داد که ۱.۵ یا ۲ میلیارد پول می‌طلبد. این از خوش‌شانسی ما بود که توانستیم این چند بازیکن که سرباز شده‌اند را جذب کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه به خاطر مصاحبه علیه عنایتی به کمیته انضباطی فراخوانده شده عنوان کرد: بعد از این ابلاغیه، مصاحبه‌ها را یک بار دیگر خواندم که جز احترام در آن چیزی ندیدم. شاید دلشان برای من تنگ شده است، به هر حال این هفته به کمیته انضباطی مراجعه می‌کنیم تا ببینیم موضوع چیست. خوشبختانه در بازی فردا غایب نداریم، گلر برزیلی تیم هم فردا به تهران رفته تا تست پزشکی بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید