بهاروند: حق با عزیزی‌خادم است

رئیس سازمان لیگ می‌گوید برای اینکه ابهامی پیش نیاید باید رای‌ها شمارش می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حیدر بهاروند درباره اعتراض عزیزی‌خادم در پایان مجمع فدراسیون فوتبال گفت: آقای عزیزی خادم اعتقاد داشت که چرا رای‌ها شمارش نشده است. فکر می‌کنم او حق داشت و ما باید می‌گفتیم که رای‌ها شمارش شده است. قطعا رایی جابجا نشده است اما ما هم معتقدیم باید رای‌ها شمارش می شد.

او درباره اینکه تاج به عزیزی خادم قول داده بود که وارد فدراسیون خواهد شد، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم و بین خودشان بوده است. هر اتفاقی افتاده بین این دو بوده است. آقای عزیزی خادم هم در لحظه اعلام رای‌ها اعتراضی نداشت. روال انتخابات به اینگونه است که رای را روی تخته بنویسند اما تاثیری در روند انتخابات ندارد. چرا که رای‌ها را در اختیار حراست قرار داده‌ایم و حراست قابل اعتماد است.

رئیس سازمان لیگ افزود: با این حال برای اینکه ابهامی پیش نیاید باید رای‌ها شمارش می‌شد. اتفاقا آقای عزیزی‌خادم و آقای تاج باهم بسیار رفیق هستند.

بهاروند همچنین درباره پرونده کسرایی در کمیته اخلاق عنوان کرد: او دیگر در سازمان لیگ فعالیت ندارد و بعد از صدور حکم و امضای آن توسط دبیرکل، حتی در یک بازی داخلی و خارجی حضور نداشته است. اما مشکلی برای حضور در کمیته بین الملل ندارد و خود کمیته اخلاق هم در حکم اشاره کرده که کسرایی می‌تواند کارمند کمیته بین الملل باشد اما در فوتبال نباید باشد!

بهاروند همچنین درباره برخورد کمیته اخلاق با سازمان لیگ در صورت کنار نگذاشتن کسرایی از سازمان لیگ، توضیح داد: قانون وجود دارد و کسی نمی‌تواند بالاتر از قانون عمل کند. اگر کسی هم اعتراض دارد می‌تواند به رئیس فدراسیون فوتبال بگوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید