مسابقات جودو مسترز-روسیه

سعید ملایی به مدال برنز نرسید

سعیدملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان در رده بندی مسابقات مسترز روسیه با شکست مقابل نماینده میزان از گردونه رقابت‌ها حذف شد و پرونده جودوی ایران با حذف هر دو جودوکار بسته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت های جودو مسترز روسیه با حضور 214 جودوکار از 41 کشور در شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه از روز گذشته آغاز شده است.

امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه در روز دوم این مسابقات سعید ملایی نفر دوم رنکنیگ لیست جهانی و نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم در مبارزه نخست «دومنیک ریسل» از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در ادامه «سانتوس» از برزیل را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

ملایی در نیمه نهایی به مصاف نماینده روسیه رفت و با قبول شکست مقابل جودوکار روسی به جدول رده بندی راه یافت. نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مدال برنز بازهم به مصاف جودوکاری از روسیه رفت و این بار نیز با شکست مقابل "خوبتسو آلن" از گردونه مسابقات حذف شد و این بار حتی به مدال برنز هم نرسید.

تیم ملی جودوی ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده که روز گذشته محمدمحمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در همان دور نخست و در پیکار با «آرتور مارگلدیون» از کانادا بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از رقابت ها صبح شنبه با حضور ۲۱۴ جودوکار از ۴۱ کشور در سن پترزبورگ آغاز شده و عصر امروز به پایان می رسد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید