گواردیولا: رکوردشکنی اعتماد به نفس‌مان را افزایش می دهد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از رکوردشکنی تیمش در لیگ برتر با کسب پیروزی مقابل سوانزی ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی 4 بر صفر شب گذشته‌اش (چهارشنبه) مقابل سوانزی، رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ لیگ برتر را شکست و پانزدهمین پیروزی پی‌در‌پی خود در این رقابت‌ها را کسب کرد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی که با بارسلونا در لالیگا 16برد متوالی و در بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ 19 پیروزی متوالی کسب کرد، حالا رکورددار کسب بیشترین بردهای متوالی در سه لیگ معتبر فوتبال اروپا محسوب می‌شود و شنبه هفته آینده در مصاف با تاتنهام این فرصت را دارد که رکوردش در بارسلونا را با منچسترسیتی تکرار کند.

او در این خصوص به BBC‌ گفت: توقعات ما از بازیکنان‌مان واقعاً زیاد است. ممکن است در یک بازی ببازیم یا امتیاز از دست بدهیم اما سهل‌انگاری هرگز در گذشته از سوی بازیکنان ما سر نزده است، سر نمی‌زند و در آینده هم سر نخواهد زد.

گواردیولا که تیمش در این فصل تنها مقابل اورتون امتیاز از دست داده و البته هنوز متحمل شکست نشده است، ادامه داد: کسب 15 برد متوالی به ما اعتماد به نفس فراوانی می‌دهد. اگر مردم از تماشای بازی‌های ما لذت می‌برند همین برای من بهترین هدیه است.

گواردیولا اعتراف کرد انجام بازی در خانه سوانزی تنها سه روز پس از دربی منچستر و انجام یک بازی سخت دیگر برابر تاتنهام در روز شنبه هفته آینده، تیم او را تحت فشار قرار می‌دهد. او در ترکیب اصلی تیمش برای بازی مقابل سوانزی تغییراتی اعمال کرد و با این حال باز هم توپ در اختیار مردان او بود چرا که آنها 78 درصد از زمان بازی مالک توپ بودند و 831 پاس سالم داشتند که تقریباً 4 برابر تعداد پاس‌های سوانزی بود.

سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر ادامه داد: با در نظر داشتن اینکه ما در این اواخر بازی‌های فراوانی انجام داده‌ایم که یکی از آنها بازی سنگین در اولدترافورد بوده است، فکر می‌کنم در این مسابقه نمایشی منسجم داشتیم، جدی ظاهر شدیم و عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم. به عنوان یک سرمربی شما لذت می‌برید و عذاب می‌کشید اما وقتی تیم‌تان خوب بازی می‌‌کند، خوشحال و راضی هستید.

 

دیدگاه تان را بنویسید