حاجی بیگی: به هیچ فردی برای تامین پول قرارداد برانکو نیازی نداریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره در مورد تمدید قرارداد برانکو تصمیم می گیرند و به کمک مالی هدایتی نیاز نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد رضا حاج بیگی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: توافقات با برانکو صورت گرفته است و در چند روز آینده تمدید قرارداد با این مربی نهایی می شود.

او درباره اینکه برانکو شرایطی برای تمدید قراردادش دارد، بیان کرد: به هر حال این موضوع طبیعی است که برانکو برای ماندن در پرسپولیس شرط هایی دارد. همچنین ما بدون نظر سرمربی تیم درمورد وضعیت بازیکنان تصمیم نمی گیریم.

حاج بیگی درباره اینکه هدایتی یکی از بدهکاران بزرگ بانکی است، تصریح کرد: من هم شنیدم که هدایتی بدهی سنگینی دارد. البته شناختی از هدایتی ندارم و نمی خواهم درباره او صحبت کنم.

وزارت ورزش و هیئت مدیره در مورد مسائل باشگاه تصمیم می گیرند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است هدایتی برای تمدید قرارداد برانکو و طارمی به باشگاه کمک مالی کند، بیان کرد: هیچ کس به جزء وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره در مورد مسائل باشگاه تصمیم گیرنده نیست.

تمدید قرارداد با برانکو به هیچ کس ارتباط ندارد 

حاج بیگی درباره جلسه مسئولان پرسپولیس با هدایتی برای تمدید قرارداد برانکو تصریح کرد: تمدید قرارداد با برانکو به هیچ کس ارتباط ندارد. هواداران پشتیبان باشگاه هستند و تاکنون هم به باشگاه در جهت حل مشکلات کمک کردند. همچنین وزارت ورزش و جوانان و هیئت مدیره در زمینه تمدید قرارداد برانکو مسئولیت دارند و به هیچ فردی برای تامین پول قرارداد برانکو نیازی نداریم.

پاداش قهرمانی نیم فصل را طبق جدول تعیین شده می دهیم 

او درباره وضعیت پاداش قهرمانی نیم فصل لیگ هفدهم گفت: برای پاداش ها مقرراتی گذاشتیم که طبق آن عمل می کنیم.بر این اساس نتایج خوبی که تیم بگیرد طبق جدول تعیین شده به بازیکنان پاداش می دهیم.   

عضو هیئت مدیره در مورد پرداخت سکه به بازیکنان بعد از برد پارس جنوبی جم تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط بازی با پارس جنوبی با دیگر بازی ها فرق می کرد و سه امتیاز این بازی را برای صدرنشینی نیاز داشتیم، بر این اساس تصمیم گرفتیم به بازیکنان سکه پاداش بدهیم. برد در این بازی برای هیئت مدیره مهم بود که به آن دست یافتیم.

نتیجه قطعی در مورد محرومیت باشگاه و طارمی دریافت نکردیم 

حاج بیگی در باره وضعیت پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی بیان کرد: وکیل سوئیسی ما هنوز نتیجه قطعی را دریافت نکرده است تا به ما اطلاع بدهد. به هر حال امیدواریم رای دادگاه حکمیت ورزش به نفع ما باشد.

او درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به هر حال امیدواریم که قرعه خوبی نصیب تیم ما در این رقابت ها شود تا به موفقیت دست یابیم. همچنین میزبانی از تیم های عربستانی هنوز به ما ابلاغ نشده است.

قرعه سختی نصیب تیم ملی در جام جهانی روسیه شد 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه اظهار کرد: متاسفانه تیم ملی ایران بدشانسی آورده است و قرعه سختی نصیب این تیم شد. با توجه به توانایی بازیکنان تیم ملی از آنها انتظار قهرمانی در جام جهانی نداریم اما بازی با تیم های بزرگ برای فوتبال  ما سازنده خواهد بود.

او ادامه داد: ملی پوشان برای بازی با تیم های مطرح انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را به آنها ثابت کنند. به هر حال تیم ملی قدرتمند است و ملی پوشان تمام تلاش خود را می کنند تا بازی خوبی برابر تیم های مطرح جهان انجام بدهند.

حاج بیگی در پایان درباره بازی با سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: به هر حال بازیکنان با انگیزه بالا برابر حریف شمالی خود قرار می گیرند تا برد این بازی فاصله خود را در صدر جدول با رقبای خود افزایش بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید