کاپیتان قطر: می‌توانیم با گذشت زمان همه تیم‌ها را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال قطر با بیان اینکه ایران بازیکنان جوان و تیم هیجان‌انگیزی دارد گفت: نسل جدیدی از بسکتبالیست‌های قطری وارد تیم ملی شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیموتی چارلز لوئیس، سرمربی تیم بسکتبال قطر در مورد شکست شاگردانش مقابل ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی، گفت: نسل جدیدی از بسکتبالیست‌های قطری وارد تیم ملی شده‌اند و ما تنها 10 جلسه فرصت تمرین داشتیم. علاوه بر این، چهار بازیکن تیم ما نیز مصدوم بودند. تیم آماده و سرحالی را به تهران نیاوردیم.

وی ادامه داد: سه کوارتر فعال مقابل تیم‌های ایران و قزاقستان داشتیم که این نشان می‌دهد در حال پیشرفت هستیم. با توجه به جنگندگی بازیکنان آینده روشنی را برای تیم ملی بسکتبال قطر می‌بینم.

لوئیس در مورد میزبانی ایران اظهار داشت: این دفعه دومی است که به ایران می‌آیم. همه‌چیز از جمله رفتار مردم با ما بسیار عالی بود و من کاملاً راضی هستم. تنها مشکل ما آماده‌سازی تیم بود که فکر می‌کنم تمام تیم‌های آسیایی در این مرحله از زمان با این مسئله مشکل داشته باشند. بازیکنانی را مقابل ایران به زمین فرستادم که تجربه چندانی در تیم ملی قطر نداشتند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال قطر در مورد استفاده از بازیکنان غیربومی در تیمش گفت: هنوز صحبت خاصی در مورد بومی‌سازی بازیکنان با فدراسیون فوتبال قطر انجام نداده‌ام. من در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که به چنین بازیکنانی نیاز داریم یا خیر.

وی تصریح کرد: توانستیم تیم ملی ایران را در عدد 65 نگه داریم؛ این یعنی در دفاع عملکرد خوبی داشتیم. علاوه بر این معتقدم مربیان لیگ قطر عملکرد چندان خوبی برای آماده‌سازی بازیکنان نداشتند و یا در رده‌های پایه‌ روی بازیکنان آن‌طور که باید کار نشده است.

لوئیس راجع‌به غیبت حامد حدادی، گفت: او همیشه بخش مهی از بسکتبال ایران بوده و شاید این بازی آغاز دور جدیدی از فعالیت تیم ملی ایران باشد. ایران بازیکنان جوان و تیم هیجان‌انگیزی دارد.

یوسف محمد، کاپیتان تیم ملی قطر نیز در نشست خبری بعد از بازی گفت: مصدومان زیادی برای این بازی داشتیم و مدل جدیدی از مسابقات را که چالش بزرگی برای‌مان بود را تجربه کردم. با مبارزه می‌توانیم به هدف خود که حضور در جام جهانی 2019 است، برسیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم با گذشت زمان همه تیم‌ها را شکست دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید