مهدی تاج: خوشحالم که به عنوان تنها فدراسیون ۵ ستاره دنیا معرفی شدیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نخستین مراسم دبیران هیئت‌های فوتبال استان‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کهبه دلیل سفر به مالزی در نخستین مراسم دبیران هیئت‌های فوتبال استان‌ها غیبت داشت با ارسال پیام ویدیویی در ابتدای این مراسم بیان کرد: خوشحالم نخستین نشست دبیران هیئت‌های فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) تشکیل شد. راغب بودم در این نشست حضور داشته باشم و این تصمیم را هم داشتم، اما به دلیل جلسه کمیته مسابقات AFC در ژاپن که پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود باید به این کشور بروم و ساعت هشت صبح فردا در این نشست شرکت کنم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در طول سال یک تا ۲ جلسه با دبیران داشته باشیم چراکه آن‌ها مرکز ثقل هیئت‌های فوتبال هستند و همراه با روسا زحمات زیادی می‌کشند.

تاج خاطرنشان کرد: می‌خواهیم با مسئولان اجرایی هیئت‌ها مذاکره کنیم و دغدغه آن‌ها را بشنویم. به همفکری و در ادامه هم افزایی می‌رسیم و می‌توانیم راهکار‌های بهتری برای کل مسائل فوتبال کشور در نظر بگیریم.۵ ستاره شدن فوتبال ایران حاصل تلاش‌های دبیران هیئت‌ها هم است و به همین دلیل به آن‌ها تبریک می‌گویم. این افتخار برای همه است و خوشحالم که به عنوان تنها فدراسیون ۵ ستاره دنیا معرفی شدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید در نشست‌های این چنینی برای توسعه فوتبال به جمع بندی برسیم و در بحث پاسخگویی به برنامه ریزی مدونی برسیم. نظم و انضباط سازمانی هم از مواردی است که باید در این نشست روی آن کار کنیم. از طرفی فوتبال پایه و بانوان اهمیت زیادی دارد. از طرفی با توجه به اینکه فوتبال ساحلی کم خرج و پرسود است و برخی استان‌ها ظرفیت بالایی در این رشته دارند باید روی آن بیشتر کار کنیم. در فوتسال سوم و در فوتبال ساحلی پنجم دنیا هستیم و باید آن‌ها را گسترش دهیم. در کل از اینکه دعوت فدراسیون را پذیرفتید خوشحالم، اما از اینکه در جمع شما حضور ندارم ناراحت هستم. دست شما را می‌فشارم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید