رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان-لهستان؛

4 پیروزی و 2 شکست برای نمایندگان کشورمان

در آغاز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان،مهدی فلاح در وزن 85 و امیر حسین حسینی در وزن 98 کیلوگرم مقابل رقبایشان شکست خوردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان که در کشور لهستان در حال برگزاری است،در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کروموف از بلغارستان 2 بر صفر به برتری رسید. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۲۵ نفر به روی باسکول رفته اند پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلیپیوک از لهستان رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از دانمارک به روی تشک می‌رود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست مقابل دیمیتریوف از بلغارستان 3 بر صفر به برتری رسید اما در دور بعد مقابل اسلام عباس‌اف از آذربایجان و دارنده مدال طلای جوانان جهان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد. فلاح برای ادامه کار در گروه بازنده‌ها باید منتظر حضور رقیبش در دیدار فینال باشد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم که ۲۳ نفر وزن‌کشی کرده‌اند امیرحسین حسینی در دور نخست مقابل دیاز راموس از کوبا 2 بر 2 به برتری رسید. حسینی در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفی از لهستان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد. وی برای راهیابی به گروه بازنده‌ها باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید