بانوی رکورددار دوی سرعت ایران: هدفم کسب مدال طلای رقابتهای داخل سالن آسیا است

مریم طوسی می گوید هدف کوتاه مدتش کسب مدال طلای رقابتهای داخل سالن آسیا به میزبانی ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مریم طوسی بانوی ملی پوش و رکورددار دوی سرعت ایران در خصوص شرایط فعلی تمرینی خود عنوان کرد: از اول مهر تمریناتم را زیر نظر مربی ام آغاز کردم تا خودم را برای رقابتهای داخل سالن آسیا آماده کنم. هدف کوتاه مدت من قهرمانی در این رقابتهاست که خوشبختانه امسال کشورمان هم میزبان این رویداد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه ای در بخش بانوان برای رقابتهای پیش رو دارد گفت: امیدوارم برنامه ریزی خوبی از سوی فدراسیون برای حضور هرچه موفق تر در بازیهای آسیایی جاکارتا صورت گیرد. هنوز چیزی به ما اعلام نشده و اردویی هم نداریم. موفقیت در بازیهای آسیایی برای بانوان ایرانی دور از دسترس نیست البته به شرطی که فدراسیون هم حمایت لازم را داشته باشد که امیدوار هستم این اتفاق بیافتد.

طوسی در خصوص موفقیت های اخیر مریم محبی شاگرد نوجوان خود تصریح کرد: چند سالی است که روی مریم کار می کنم. وی استعداد بسیار خوبی دارد و واقعا از صمیم قلبم می خواستم که این استعداد به موفقیت برسد. تا آن جایی که توانستم به مریم کمک کردم و خدا را شاکرم که در اولین تجربه مربیگری ام موفق بودم و مریم هم به مدال برنز رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا دست پیدا کرد و هم در رقابتهای جهانی به عنوان تنها نماینده آسیا از مرحله نخست صعود کرد. خیلی سخت است که هم بخواهم ورزش قهرمانی را دنبال کنم و هم مربی باشم اما موفقیت های مریم این سختی را برایم شیرین کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه مربی تان را فدراسیون پرداخت می کند یا خیر گفت: خیر، هزینه مربی ام را خودم پرداخت می کنم و به هرحال دشوار است که هم ورزش کنم و هم به فکر درآمدزایی برای تامین هزینه مربی و دیگر موارد باشم.

بانوی ملی پوش دوومیدانی در خصوص بحث حضور بانوان در کمپ های تمرینی خارج از کشور تصریح کرد: امیدوارم فدراسیون تدبیری بیاندیشد تا برنامه تمرینی و اردویی خوبی داشته باشیم. رقبای خارجی ما در بهترین کمپ های تمرینی اردو دارند و ما باید با آنها رقابت کنیم پس خیلی بیش از این ها باید تدارک ببینیم و آماده شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید