گل محمدی: عالیشاه از نیم‌فصل در اختیار تراکتورسازی است

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما حساسیتی روی قهرمانی مسابقات جام شهدا نداریم و به احترام اسم این جام و آمادگی بازیکنان در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل محمدی بعد از برتری تیمش مقابل پدیده گفت:بازی خوبی بود و هم برای ما و هم برای آنها بازی مفیدی بود. در جام شهدا بازی مهمی داشتیم که یک دیدار تدارکاتی بود. خوشبختانه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و جا دارد از برگزار کنندگان این تورنمنت تشکر کنیم. امیدوارم بتوانیم از پس رقبای خود در لیگ بر بیاییم.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه تیمش با چه انگیزه‌ای وارد مسابقات شد، گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات این مسئله شوم ولی ما برای برد در همه بازی‌ها به میدان می‌آییم. امروز هم بازی پایاپایی انجام دادیم و در نهایت در ضربات پنالتی به برتری رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که ایا هدف تیمش قهرمانی در این مسابقات است، گفت: همانطور که گفتم این بازی‌ها برای ما جنبه برد و باخت یا قهرمانی ندارد که روی این مسائل صحبت کنیم. نمی‌خواهیم حساسیت زیادی ایجاد شود ولی مسابقات به ما کمک می‌کند تا بازیکنان در شرایط بازی قرار داشته باشند.

وی در خصوص تقابل با علی دایی در فینال جام شهدا گفت: دایی دوست قدیمی من است و خیلی خوشحالم که مقابل تیم او قرار می‌گیریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سعید آذری به جذب بازیکنان سرباز توسط تراکتورسازی انتقاد دارد، گفت: این یک بحث مدیریتی است که من نباید وارد آن شوم اما یادمان باشد که این اتفاقات قبلاً رخ داده است ولی سئوال اینجاست که چرا امسال به این حرف‌ها دامن می‌زنند؟ ما نه پولی داریم که با بازیکنی مذاکره کنیم و نه با بازیکنی صحبت کرده‌ایم، هر بازیکنی دوست داشته باشد ما در خدمتیم.

وی افزود: خیلی‌ها دوست دارند از شرایط خوب تراکتورسازی استفاده کنند اما تأکید می‌کنم ما نه با بازیکنی مذاکره کردیم و نه در مراممان هست که بخواهیم بازیکنی را به خاطر سربازی مجبور کنیم که به تراکتورسازی بیاید، استطاعت مالی هم نداریم که مستقیماً با بازیکنان صحبت کنیم. به شخصه نه من و نه همکارانم با هیچ بازیکنی صحبت نکردند و اگر بازیکنی تمایل داشته باشد به خاطر سربازی به تراکتورسازی بیاید ما در خدمت او هستیم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه گفت: این بازیکن ۸ الی ۹ ماه دیگر خدمت سربازی دارد و فکر می‌کنم از نیم‌فصل دوم مشکلی برای همراهی ما نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید