آخرین وضعیت عارف غلامی از زبان پزشک سپاهان

پزشک تیم فوتبال سپاهان، گفت: مصدومیت عارف غلامی به حدی نیست که آزمایش MRI انجام دهد و پای او تنها دچار التهاب و تورم است که با استراحتی چند روزه بهبود می‌یابد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، عباس ربیعی در مورد وضعیت عارف غلامی، اظهار داشت: شدت آسیب غلامی در حدی نیست که نیاز به آزمایش ام. آر. آی داشته باشد و تعجب می‌کنم که در برخی رسانه‌ها گفته شده بود باید آزمایش MRI انجام دهد. من نیازی ندیده‌ام که آزمایش ام. آر. آی انجام شود.

پزشک تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: فکر می‌کنم در این مورد اشتباهی به وجود آمده است، چون بنا به دلیلی و برای اطلاعات خودم، درخواست سونوگرافی شکم برای غلامی داده بودم که ربطی هم به ورزش نداشت و فکر می‌کنم او این مطلب را اشتباه متوجه شده است.

وی افزود: غلامی اصلاً نیازی به انجام آزمایشMRI ندارد و از روز جمعه یا شنبه تمرینات خود را از سر خواهد گرفت و صد درصد برای بازی آماده می‌شود.

ربیعی ادامه داد: در تمرین روز گذشته آشیل پای راست غلامی ضربه‌ دید و از آنجایی که تاندون حساس و مهمی است تا زمانی که التهاب کاملاً برطرف نشود اجازه تمرین ندارد و باید دو تا سه روز استراحت کند و در حال حاضر تورم و التهاب دارد که انشالله با استراحت و درمان‌های فیزیوتراپی مشکل او برطرف می‌شود.

پزشک تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: غلامی امروز نیز بر سر تمرین تیم حاضر شد و پای او را معاینه کردم و نیاز به استراحت بیشتری داشت و بدون اینکه در تمرین تیم حاضر شود مرخص شد.

وی در مورد وضعیت دیگر مدافعان مصدوم تیم سپاهان گفت: حسین جعفری مجدداً باید تحت آزمایش MRI قرار گیرد تا وضعیت او نسبت به آسیب اولیه‌اش بررسی شود تا ببینیم شدت و میزان بهبودی او در چه مرحله‌ای قرار دارد. در یکی، دو روز آینده آزمایش MRI مجددی از ستون مهره‌های پورقاز هم انجام می‌دهیم و در صورتی که مشکل او برطرف شده باشد ممکن است از روز شنبه اجازه حضور در تمرینات گروهی به او داده شود.

ربیعی در مورد وضعیت سایر مصدومان سپاهان اظهار داشت: مهدی امینی زیرنظر فیزیوتراپیست تیم است و به تازگی گچ دستش را باز کرده و اصلاً به صلاح نیست روی دست او فشار بیاوریم و برای حضورش در تیم عجله کنیم چون امکان برگشت مشکلش وجود دارد. مسعود حسن‌زاده نیز درمانگر و فیزیوتراپیست اختصاصی دارد و زیرنظر آن‌ها تحت درمان است.

پزشک تیم فوتبال سپاهان افزود: پیش‌بینی من در مورد زمان بازگشت حسن‌زاده و امینی شروع نیم‌فصل دوم است. در حال حاضر نیز مصدوم دیگری نداریم و بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید