اعلام جدیدترین رنکینگ تیراندازی از سوی فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی تیراندازی جدیدترین رنکینگ تیراندازان را اعلام کرد که نتایج مسابقات فینال فینالیست‌های جام های جهانی در این رنکینگ تاثیر داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون جهانی تیراندازی جدیدترین رنکینگ تیراندازان را اعلام کرد که نتایج مسابقات فینال فینالیست‌های جام های جهانی در این رنکینگ تاثیر داشت.

بر اساس این گزارش در تفنگ 10 متر بادی آرمینا صادقیان با 7 پله صعود در رده نهم ایستادو الهه احمدی با سه پله سقوط پانزدهم شد. نجمه خدمتی در جایگاه نوزدهم ایستاد و نرجس امام قلی نژاد صد و یازدهم است.

در تفنگ بادی مردان پویا نوروزیان در رده سی و سوم ایستاد، حسین باقری پنجاه و ششم است و علیرضا داوود آبادی و محمد نکویی هفتاد و یکم هستند.

در تفنگ 50 متر زنان و مردان نیز پوریا نوروزیان و حسین باقری چهل و چهارم و شصت و چهارم هستند. نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرمزاده، مریم شفیعی پور و مه لقا جام‌بزرگ هم در این بخش به ترتیب پانزدهم، سی و پنجم، شصت، نود چهار و نود و نهم هستند.

در تپانچه 10 متر زنان و مردان نیز وحید گلخندان بیست و نهم است ، محمد احمدی در جایگاه چهل و پنجم قرار دارد و مهدی تندری در رده شصت و هشتم ایستاد. گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی نیز دوازدهم و نودم هستند.

در تپانچه 50 متر مردان وحید گلخندان با 5 پله صعود به رده چهاردهم رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید