بازیکنان خونه به خونه با پیراهن‌هایی منقش به عکس نکونام+عکس

برتری خونه به خونه در جام حذفی پایانی برای برخی حواشی در این تیم بود ونشان داد جواد نکونام محبوبیت بالایی در شهر بابل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خبر جدایی ناگهانی جواد نکونام از خونه به خونه به اندازه ای غیرمنتظره و باور نکردنی بود که کمتر کسی انتظار آن را داشت به ویژه اینکه که نکونام در نخستین فصل حضورش در بابل و در حالی که از میانه راه هدایت تیمش را برعهده گرفته، نتایج درخشانی کسب کرده و از همین رو جدایی او می توانست لطمه بزرگی به تیم مدعی لیگ یکی باشد.اتفاقی که مدیریت باشگاه خونه به خونه هر طور بود ماجرا را مدیریت کرد تا نکونام به ماندن در بابل رضایت دهد. اتفاقی که نتیجه آن خیلی زود و در نخستین بازی خونه به خونه در جام حذفی عیان شد.

بعد از جار و جنجال زیاد در بابل که کار را تا جدایی جواد نکونام سرمربی خونه به خونه پیش برد، این مربی در نهایت یک بار دیگر به بابل بازگشت و موفق شد این تیم را با تدابیر فنی خود به جمع ۸ تیم برتر رقابت های جام حذفی برساند.

در بابل همه نکونام را دوست دارند. از بازیکنان و هواداران تا کادر و سایر عوامل تیم بابلی. بابلی ها قبل از دیدار با سیاه جامگان برای دلجویی از سرمربی جوان خود که البته به گونه ای نشان از دوست داشتن و علاقه به این مربی دارد، با لباس های منقش به عکس سرمربی خود قدم به زمین مسابقه گذاشته و از نکونام برای حضور موفق در میدان رخصت طلبیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید