مهدی تاج از عملکرد تیم ملی فوتبال نوجوانان تقدیر کرد

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از تلاش و افتخارآفرینی تیم نوجوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ در کشور هند قدردانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج ساعتی پس از بازی ایران و اسپانیا در مرحله یک‌چهارم پایانی جام جهانی نوجوانان، ضمن تقدیر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم در این مسابقات، بر ضرورت حفظ و تقویت تیم نوجوانان ایران تاکید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این رابطه گفت: به کلیه اعضای تیم پرافتخار و شایسته نوجوانان کشورمان خداقوت می گویم. آنها در میدان معتبر جام جهانی با حضور در جمع 8 تیم برتر جهان افتخارآفرینی کردند و تا آخرین لحظه هم دست از تلاش و کوشش برنداشتند.

تاج افزود:به طور حتم برنامه فدراسیون فوتبال در جهت حفظ و تقویت تیم نوجوانان برای میدان‌های معتبر آینده است تا بازیکنانی که در این سن و سال فرصت حضور در آوردگاه بزرگ جام جهانی را کسب کردند، با تداوم حرکت در مسیر پیشرفت، آینده فوتبال کشورمان را تضمین کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت : عصر روز دوشنبه و همزمان با بازگشت کاروان تیم پرافتخار نوجوانان ایران می‌بایست در جلسه مهمی پیرامون موضوع حق پخش شرکت کنم. به همین خاطر نمی‌توانم در کنار سایر دوستان عزیزمان در فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال از ملی‌پوشان حاضر شوم اما به طور حتم در اولین فرصت با کلیه اعضای تیم نوجوانان نشستی را برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید