ژاوی: نیمار به من گفته بود که می‌خواهد از بارسلونا برود

کاپیتان سابق بارسلونا اعتراف کرد که جزو اولین کسانی بوده که از تصمیم هم‌تیمی برزیلی پیشین خود برای رفتن از نوکمپ مطلع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ژاوی هرناندس اعتراف کرد که نیمار در مراسم عروسی لیونل مسی در ابتدای تابستان سال جاری به او از برنامه‌اش برای ترک آبی‌و‌اناری‌ها خبر داده است.

ژاوی در مصاحبه‌ای با شبکه BBC درباره نیمار که پس از ترک بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، گفت: او در مراسم عروسی مسی به من گفت که می‌خواهد تیمش را عوض کند. از او دلیلش را پرسیدم و گفت که از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است. او ترجیح داد که از بارسلونا برود و در اروپا به همراه پاری‌سن‌ژرمن تجربه‌ای جدید کسب کند. این تصمیم او بود و ما باید به آن احترام بگذاریم.

ژاوی با اشاره به ولخرجی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید بازیکنان جدید در تابستان سال جاری از جمله نیمار و امباپه، ادامه داد: فکر می‌کنم که با نیمار و امباپه، پاری‌سن‌ژرمن شانس زیادی برای بردن لیگ قهرمانان اروپا دارد.

کاپیتان سابق بارسلونا درباره ابراز تمایل باشگاه منچستریونایتد به جذب او پیش از تبدیل شدنش به مهره‌ای کلیدی در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها، تأکید کرد: یک بار با برادر سرالکس فرگوسن صحبت کردم. آنها سعی کردند مرا به منچستر ببرند اما من تصمیم گرفتم که در بارسلونا بمانم. بارسلونا همیشه باشگاه محبوب من بوده و در قلب من جا دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید