نخستین شکست فصل بادران

در ادامه هفته نهم لیگ دسته یک بادران تهران مقابل برق جدید شیراز اولین شکست فصلش را متحمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک، صدرنشین رقابت‌ها در دیداری که مهمان شهرداری تبریز بود توانست یک پیروزی خارج از خانه کسب کند و با یک گل تیم تبریزی را شکست دهد. در این دیدار حسین دوست‌دار در دقیقه ۷۰ تک گل شاگردان فکری را به ثمر رساند. با این نتیجه نفت مسجدسلیمان ۲۰ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. شهرداری تبریز هم با پنج امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تیم‌های قعرنشین راه‌آهن میزبان صبای قم بود اما باز هم نتوانست پیروز از میدان خارج شود و با یک گل مغلوب صبا شد. تک گل صبا را در این دیدار سعید حلافی (۴۰) به ثمر رساند. صبا با این برد هشت امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد. راه‌آهن هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم این هفته برق جدید شیراز توانست در خانه با دو گل بادران تهران را شکست دهد تا نخستین شکست تیم تهرانی را به آنها تحمیل کند. گل‌های شاگردان داود مهابادی را پوریا آریاکیا (۳۷) و سعید خردمند (۶۶) به ثمر رساندند. بادران با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و باید امیدوار باشد نساجی نتواند مقابل مس کرمان پیروز شود و نارنجی‌پوشان تهرانی حداقل رده سوم خودشان را حفظ کنند. برق جدید شیراز هم با ۱۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار همزمان با این دو دیدار خونه به خونه مقابل ماشین‌سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید. با این نتیجه خونه به خونه ۱۳ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. ماشین‌سازی هم با ۹ امتیاز در همان رده سیزدهم باقی ماند.

همچنین اکسین البرز مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار شاهین شفیعی (11) برای اکسین و حسین رسولی (33) برای مس رفسنجان به ثمر رساند. با این نتیجه اکسین چهارده امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. مس رفسنجان هم با یازده امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید