هشداری که کی روش به بازیکنان تیم ملی داد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به لژیونر شدن بازیکنان فوتبال ایران علاقه زیادی دارد و آن‌ها را به بازی کردن در خارج از ایران تشویق می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به لژیونر شدن بازیکنان فوتبال ایران علاقه زیادی دارد و آنها را به بازی کردن در خارج از ایران تشویق می کند و نخستین جرقه آن نیز زمانی خورد که جهانبخش در داماش گیلان بازی می کرد اما به تیم ملی دعوت نمی شد تا اینکه لژیونر و به یکی از بازیکنان ثابت اردو های تیم ملی تبدیل شد.

در اردوی جدید تیم ملی برای بازی با توگو و روسیه، بازیکنانی مانند میلاد محمدی، مهدی طارمی و شاید اشکان دژاگه هستند که در هر 2 بازی فرصت توپ زدن پیدا نکنند اما بازهم کی روش آنها را دعوت کرد تا برنامه آماده سازی این بازیکنان زیر نظر خودش انجام دهد و اما نکته جالب دعوت نشدن علی کریمی، هافبک سپاهان بود.

کریمی زمانی که در دیناموزاگرب و لوکوموتیو کرواسی بازی می کرد، به اردوهای تیم ملی دعوت می شد اما پس از پیوستن به سپاهان، کی روش او را نخواست و این می تواند تلنگر جدید مرد پرتغالی به بازیکنان تیم ملی باشد.

البته برخی ها مصدومیت را بهانه دعوت نشدن کریمی به تیم ملی می دانند اما میلاد محمدی و اشکان دژاگه با اینکه مصدوم بودند به تیم ملی دعوت شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید