فوتبال، اتحاد و کار تیمی این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم

راموس: از سیاست خسته شده‌ایم

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از صعود فوتبال ملی کشورش به جام جهانی 2018 روسیه گفت: از سیاست خسته شده‌ایم، فوتبال، اتحاد و کار تیمی این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخیو راموس مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: بازیکنان تنها به صعود فکر می‌کردند و به آن رسیدند. اکنون به قهرمانی در جام جهانی فکر می‌کنیم و به سمت آن هدف نیز حرکت خواهیم کرد.  فوتبال، اتحاد و کار تیمی این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم. از سیاست خسته شده‌ایم و دوست نداریم مدام درباره کاتالونیا و پادشاه و احزاب سیاسی در کشور از ما سوال کنند. ما فوتبالیبست هستیم نه سخنگوی دولت یا یک حزب خاص.

راموس ادامه داد: اجازه نخواهیم داد از ما بیش از این استفاده ابزاری کنند، فوتبال در خدمت سیاست نیست و ما مستقل از همه چیز تنها به نام فوتبال برای قهرمانی تلاش کرده و مردم را شاد خواهیم کرد.

راموس با اشاره به پیکه نیز گفت: از این دوست قدیمی و خوب خود نیز می‌خواهم بیش از این فریب سیاسیون را نخورد و مثل همه ما به فوتبال فکر کند. او راه را اشتباه رفته اما فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد. وقتی مردم پیکه را تشویق کردند، خوشحال شدم و این شروع یک فرایند خوب و ملی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید