رقابت‌های جودو کاتا گرند اسلم ایتالیا

یک مدال نقره و دو برنز سهم نمایندگان کاتای ایران

نمایندگان کاتا ایران ضمن کسب یک نقره و دو برنز رقابت‌های جودو کاتا گرند اسلم ایتالیا جواز حضور در مسابقات جهانی را که از امروز برگزار خواهد شد، کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، پیکارهای کاتا گرند اسلم اولبیا در شرایطی از صبح روز گذشته(جمعه) در کشور ایتالیا در حال پیگیری است که در بخش کاتامه نوکاتا نمایندگان کشورمان ضمن کسب نشان برنز این رقابت‌ها جواز حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را که امروز(شنبه) برگزار می شود را بدست آوردند.

بر اساس این گزارش مجتبی باجلان و سید رضا روحانی در کاتامه نوکاتا در بین 34 جودوکار از 16کشور موفق به کسب نشان برنز شدند. گفتنی است از سوی فدراسیون جهانی جودو، رقابت‌های گرند اسلم اولبیا که یک روز قبل از پیکارهای جهانی کاتا برگزار می شود به عنوان ورودیه نهمین دوره مسابقات جهانی معرفی شد و تنها تیم‌های برتر می توانند از امروز برای کسب مدال جهانی روی تاتامی بروند. 

همچنین در بخش کیمه نو کاتا نمایندگان کشورمان بر سکوی سوم ایستادند تا آنها نیز جواز حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را که کسب کنند. عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده در کیمه نو کاتا و در حضور قدرت‌های کاتا جهان پس از تیمهای ژاپن و فرانسه و بالاتر از اسپانیا و ایتالیا به نشان برنز دست یافتند.

در رقابت‌های کودکان گوشین جوتسو نیز نمایندگان کشورمان با ارائه عملکردی خوب ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی، موفق شدند جواز حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را که امروز برگزار می شود را بدست آوردند.محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی در کودوکان گوشین جوتسو پس از ژاپن و بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

نمایندگان کاتا ایران در شرایطی به نشان نقره دست یافتند که ایتالیا میزبان این رقابت‌ها با پشتوانه 5دوره نایب قهرمانی در جهان با اختلاف 11 امتیاز سوم شد و فرانسه، بلژیک و اسپانیا در رتبه های بعد ایستادند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید