طاهری: حضور تریم در استقلال از اول هم منتفی بود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: حضور فاتح تریم در استقلال از اول هم منتفی بود و ما اندازه جیب‌مان مربی آوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیژن طاهری در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از بین هفت مربی که به باشگاه معرفی شده بودند، در نهایت شفر آلمانی را انتخاب کردیم. او مربی خوب و کارنامه‌داری است. شفر تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد بود و ان‌شاءالله در این تیم موفق باشد.

وی در واکنش به این پرسش که «آیا باشگاه استقلال فقط می‌خواست با نام فاتح تریم ترکیه‌ای بازی کند و از اول هم قرار بود یک مربی در سطح شفر به ایران بیاید؟»، یادآور شد: حضور تریم در استقلال از اول هم منتفی بود! او خودش اعلام کرده بود که به ایران نمی‌آید. قیمت تریم خیلی بالا بود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود افتخاری بدون مشورت با آنها با شفر تمام کرده بود، تصریح کرد: نه این‌طور نیست. افتخاری بعد از صحبت با اعضای کمیته فنی راهی امارات شد تا با شفر مذاکرات نهایی را انجام دهد. ما در جریان روند مذاکرات بودیم. به‌هرحال کمیته فنی به جمع‌بندی رسید که از بین گزینه‌های موجود شفر شرایط بهتری دارد.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود شفر مربی ارزانی است، عنوان کرد: شفر مربی خوب و کارنامه‌داری است. ما برای اینکه مربی خارجی بیاوریم به جیب‌مان نگاه کردیم. به‌هرحال شفر هم مربی کوچکی نیست و دستمزدش خیلی کمتر از تریم است و چیزی حدود 280 هزار دلار که رقم خوب و مناسبی است.

وی راجع به اینکه آیا می‌توان گفت شفر انتخاب کمیته فنی بوده است، خاطرنشان کرد: به‌هر صورت ما در این تصمیم‌گیری نقش داشتیم و این تصمیم جمعی بود.

طاهری درباره احتمال حضورش در کنار شفر به‌عنوان دستیار ایرانی نیز گفت: بله ممکن است من به‌عنوان یکی از دستیاران ایرانی شفر مشغول به کار شوم.

 

دیدگاه تان را بنویسید