آمریکا، دومنیکن و کانادا به والیبال قهرمانی جهان صعود کردند

در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی منطقه آمریکای شمالی و مرکزی، تیم‌های آمریکا، دومنیکن و کانادا جواز حضور در قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان در منطقه نورسکا تیم ملی آمریکا موفق شد با کسب عنوان قهرمانی جواز صعود به قهرمانی جهان را کسب کند.

در پایان رقابت های والیبال قهرمانی قاره آمریکای شمالی و مرکزی(نورسکا) بامداد امروز(دوشنبه)، دو تیم آمریکا و دومنیکن در فینال به مصاف هم رفتند که شاگردان جان اسپراو موفق شدند قاطعانه و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند و برای نهمین بار مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنند.

تیم والیبال آمریکا با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید و مسافر رقابت های قهرمانی والیبال جهان در سال ۲۰۱۸ شد که قرار است به میزبانی بلغارستان و ایتالیا برگزار شود.

تیم ملی دومنیکن هم با قرار گرفتن بر سکوی نائب قهرمانی دست به کار بزرگی زد و راهی قهرمانی جهان شد.

دردیدار رده بندی هم کانادا موفق شد سه بر یک و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ مکزیک را مغلوب کند و ضمن کسب مدال برنز توانست آخرین سهمیه نورسکا را کسب کند.

به این ترتیب تیم‌های آمریکا، دومنیکن و کانادا با قرار گرفتن در جایگاه های اول تا سوم بلیت رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کنند و مکزیک، گواتمالا و ترینیداد و توباگو در جایگاه‌های چهارم تا ششم ایستادند.

در پایان رقابت های قهرمانی منطقه نورسکا، میکا کریستنسن از آمریکا عنوان با ارزشترین بازیکن را از آن خود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید