رقابت های ووشوی قهرمانی جهان۲۰۱۷- روسیه

یک مدال نقره قطعی شد/ هاشمی به فینال رسید

مریم هاشمی به عنوان نخستین نماینده ووشوی ایران به فینال رقابت‌های جهانی ووشو در بخش ساندای بانوان رسید و مدال نقره خود را قطعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  از صبح امروز (دوشنبه، ۱۰مهر ماه) چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در چهارمین روز خود  در حال‌ پیگیری است. این رقابت‌ها از روز جمعه هفتم مهر در شهر کازان کشور روسیه آغاز شده است تا فردا سه شنبه یازدهم مهر ادامه‌ دارد. تیم‌ ‌ملی ووشوی ایران نیر در دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان به رقابت با حریفان می‌پردازد.

مریم هاشمی نماینده بانوی ایران در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های ساندای نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ مهر) با ماریا شنپربورگ، نماینده‌ای کشور از هلند مبارزه کرد. هاشمی با پیروزی در این مبارزه که در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی پیگیری می‌شد، به عنوان نخستین فینالیست ایران مدال نقره‌ی خود را قطعی کرد. او فردا برای کسب مدال طلا با هرگی باکایدون در مرحله فینال مبارزه می‌کند.

همچنین شهربانو منصوریان ، سانداکار باتجربه و نماینده وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ایران در بخش ساندای بانوان، مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی خود در مصاف با شنون مارتون از آمریکا را به سود خود به پایان رساند. وی امشب (دوشنبه) در مرحله نیمه نهایی برای صعود به فینال این رقابت‌ها در مقابل دوی کیشام از کشپر هند قرار می‌گیرد.

هفت نماینده دیگر ایران در بخش ساندا نیز امشب (دوشنبه، ۱۰ مهر) در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان می روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید