دنی آلوز جواب فورلان را داد

مدافع راست پاری‌سن‌ژرمن پاسخ تندی به مهاجم پیشین تیم ملی اروگوئه در خصوص اظهارنظرش در مورد وی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماجرای کشمکش نیمار و ادینسون کاوانی بر سر زدن ضربه ایستگاهی و ضربه پنالتی در جریان پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن برابر لیون در هفته ششم لوشامپیونه فرانسه که جنجال زیادی به پا کرد، تبدیل به سریالی دنباله‌‌دار شده که هر روز اخباری مختلف از آن منتشر می‌شود.

دیه‌گو فورلان، هم‌تیمی پیشین کاوانی در تیم ملی فوتبال اروگوئه در تازه‌ترین اظهارنظر با اشاره به اینکه آلوز و نیمار کوچکتر از چیزی هستند که بخواهند برای هموطن او در پاری‌سن‌ژرمن مشکل‌ساز شود، گفت: کاوانی باید مورد احترام واقع شود. او سال‌هاست که دارد گل و ضربات پنالتی می‌زند، پس شایسته احترام است. نیمار در بارسلونا با مسی کاری که با کاوانی کرد را انجام نمی‌داد. او نمی‌خواست کاوانی پنالتی بزند و با رفتار بچه‌گانه‌اش او را ناراحت کرد. این مشکل اما هر چه بود میان نیمار و کاوانی بود و چنین اتفاقاتی ممکن است در هر تیمی رخ دهد. چیزی که من نمی‌توانم درک کنم حرکت دنی آلوز بود. او توپ را به کاوانی نداد و طوری آن را به نیمار تقدیم کرد که انگار به او بدهکار است!

دنی آلوز اما نسبت به این اظهارنظر مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد، اتلتیکو مادرید و اینتر واکنش تندی نشان داد و در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «تو حتی نمی‌دانی که آخرین گل پاری‌سن‌ژرمن از روی ضربه ایستگاهی توسط من به ثمر رسیده است، پس دهانت را ببند و از نام من برای جنجال‌آفرینی استفاده نکن».

 

دیدگاه تان را بنویسید