مروری بر برنامه های تیم ملی فوتبال و پرسپولیس

صعود تیم فوتبال پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنامه های تیم ملی را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد با برتری 3 بر 1 در مقابل تیم الاهلی عربستان، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت  مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود . شاگردان برانکو باید در این مرحله به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان بروند .

هر دو تیم  پیش از این در مرحله مقدماتی این رقابت ها با یکدیگر  هم گروه بود و دو بار با هم بازی کردند  . هر دو دیدار دو تیم در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شد و هر دو بازی به تساوی رسید.

اما حضور پرسپولیس در این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث می شود تا تغییراتی در برنامه های مسابقات لیگ صورت بگیرد .تیم پرسپولیس نخستین بازی مرحله نیمه نهایی خود را 4 مهر در ابوظبی و به عنوان میهمان برگزار می کند و سپس 25 مهر در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط از الهلال میزبانی می کند .

پیش از این قرار بود پرسپولیس روز های 4 ، 7 و 28 مهر رو در روی تیم های صنعت نفت آبادان ، استقلال خوزستان و استقلال تهران قرار بگیرد . با این تفاسیر برنامه این 3 دیدار برای پرسپولیسی ها تغییر می کند . همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان از 5 مهر راهی اردوی آماده سازی می شود و در تاریخ های 13 و 18 مهر به ترتیب مقابل تیم های ملی توگو و روسیه قرا می گیرد .

بدین ترتیب تلاقی میان برنامه های تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی وجود ندارد و تنها در این میان برنامه های لیگ نیاز به تغییر دارد . همچنین هنوز برنامه بازی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های جام حذفی و بازی مقابل نفت تهران مشخص نیست .

تیم فوتبال پرسپولیس تهران چهارمین تیم ایرانی پس از تیم های سپاهان اصفهان ، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران است که توانسته به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسد . تیم فوتبال استقلال آخرین تیم ایرانی بود که در سال 2013 توانسته بود به این مرحله برسد .

 

دیدگاه تان را بنویسید