حاشیه دیدار پارس جنوبی- استقلال

تشویق منصوریان توسط هواداران استقلال

دروازه‌بان‌های تیم‌های پارس جنوبی و استقلال قبل از آغاز بازی برخورد جالبی با یکدیگر داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با آغاز دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال هواداران تیم میزبان بادکنک‌هایی که در دست داشتند را به هوا فرستادند تا صحنه جالبی در ورزشگاه رقم بخورد.

* با توجه به اینکه ورزشگاه کاملا پر شده و هواداران تحت فشار در جایگاه خود مستقر شده‌اند ماموران نیروی انتظامی با کمک یگان ویژه در حال کنترل شرایط هستند.

* وقتی فیلمبرداران صداوسیما دوربین عنکبوتی خود را به هوا فرستادند تماشاگران از این مسئله ذوق زده شده و عکس‌العمل‌های جالبی از خود نشان می‌دادند.

* هواداران استقلال با دیدن علیرضا منصوریان به تشویق او پرداختند. این در شرایطی بود که تعدادی از تماشاگران استقلالی تمایلی برای تشویق سرمربی تیم‌شان نداشتند.

*  علیرضا منصوریان مانند بازی‌های قبل اولین نفری بود که از بین اعضای دو تیم روی نیمکت نشست و مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

* مهدی تارتار به استقبال علیرضا منصوریان آمد و منصوریان موقعی که او را در آغوش گرفت صحبت‌هایی با این مربی داشت که باعث خنده تارتار شد.

* منصوریان بعد از خوش و بش با تارتار به سمت نیمکت حریف رفته و با دیگر نیمکت‌نشینان تیم میزبان خوش و بش کرد.

* نانگ مهاجم پارس جنوبی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال آمده و خوش و بشی با مربیان این تیم داشت.

* محسن فروزان با دیدن مهدی رحمتی که روی نیمکت نشسته بود سمت او رفته و با رقیب پیشین خود به خوش و بش پرداخت. 

* بازیکنان پارس جنوبی قبل از آغاز بازی سمت تماشاگران خود رفته و مقابل آنها تعظیم کردند.

* وقتی منصوریان به سمت هواداران استقلال آمد یکی از هواداران از او آب خواست و منصوریان به کنار زمین رفته و بطری آب به او داد که این مسئله باعث شد منصوریان را شدیدا تشویق کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید