حذف پورشیب، خدابخشی و عرب از لیگ جهانی کاراته وان آلمان

سه کاراته‌کای ایران در اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم از دور رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان آلمان کنار رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان که در شهر لایپزیک آلمان جریان دارد، در وزن  84-کیلوگرم، ذبیح‌الله پور‌شیب ابتدا فورخان اونوغلو از ترکیه را 3 بر یک شکست داد و سپس 2 بر صفر الکساندر مارکویچ از کرواسی را مغلوب کرد. در سومین مبارزه پورشیب مقابل میگوئل آمارگاس از آرژانتین قرار گرفت وپس از تساوی صفر - صفر در وقت قانونی مبارزه، حریف آرژانتینی در هانتی برنده شد.

در همین وزن مهدی خدابخشی در اولین مبارزه 4 بر صفر از سد آنتون اسحاق از بلاروس گذشت. دومین دیدار خدابخشی مقابل الساندرو رلا از ایتالیا بود که موفق شد 3 بر صفر بر این کاراته‌کا غلبه کند. گوخان گونداز از ترکیه حریف بعدی خدابخشی بود که با نتیجه 4 بر یک از این کاراته‌کا شکست خورد. گوخان گونداز مدال برنز جهان و نقره اروپا در سال 2014 را در کارنامه دارد.

براساس این گزارش، ذبیح‌الله پورشیب و مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم به دلیل شکست کاراته‌کاهای آرژانتین و ترکیه از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

هادی عرب نیز در وزن به 84+ کیلوگرم، امریت کاهولن از آلمان را 3 بر صفر برد. در ادامه 3 بر یک هریس سکریجل از بوسنی را شکست داد. عرب در مرحله سوم به مصاف آرخان گوگیتا، قهرمان جهان در سال 2014 از گرجستان رفت و 2 بر صفر باخت و به جدول رپه شارژ رفت.

در این گروه عرب ابتدا نیلسون جاکوئت از فرانسه را 2 بر صفر شکست داد. سپس مقابل سیمونه مارینو از ایتالیا دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال 2017 پس از تساوی صفر - صفر با رأی داوران برنده شد. در سومین مبارزه یک بر صفر مقابل مهدی فلالی از فرانسه یک بر صفر باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت و به مدال نرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید