رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان

سعادتی فر راهی فینال شد

در پایان دور مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان، سید جعفر سعادتی فرد در وزن ۷۶ کیلوگرم راهی فینال شد و محمد نصرتی نیز به گروه بازنده ها رفت.۳ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۷ که در آتن پایتخت یونان در جریان است،در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی اراکی از ژاپن رفت و در پایان ۳ بر یک به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ارشاد از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست به مصاف دایلان راگوسین از آمریکا رفت و در پایان با حساب ۱۱ بر ۲ شکست خورد. با توجه به شکست حریف آمریکایی مقابل حریف روس، ابوالحسنی از دور رقابتها حذف شد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری دهکردی در دور نخست مقابل سامت ستین از نروژ ۸ بر ۳ شکست خورد. در ادامه حریف نروژی برابر حریفی از اوکراین باخت و کبیری هم از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم سید جعفر سعادتی‌فرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. وی سپس در یک چهارم نهایی ۹ بر صفر بایسار اولویف از روسیه را شکست داد و به نیمه نهایی رفت.
سعادتی فرد برای رسیدن به فینال مقابل اکیل بیک تالانبیکف از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد.
حریف سعادتی فرد در دیدار فینال استفان تاکاس از مجارستان است که ساعت ۱۹ و ۳۰ فردا( چهارشنبه) به وقت تهران مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد نصرتی در دور نخست مقابل روبن بین از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. وی در دومین مبارزه به مصاف محمد دورسون از ترکیه رفت و یک بر یک شکست خورد و با توجه به صعود کشتی گیر ترک به دیدار فینال، نصرتی راهی شانس مجدد شد و فردا(چهارشنبه) برای رسیدن به مدال برنز به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
در جریان رقابت های ۵ وزن نخست،دو کشتی گیر ایران در فینال و یک نماینده نیز برای مدال برنز تا دقایق دیگر به روی تشک می روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید