رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان

حذف دو کشتی گیر نوجوان ایرانی/ صعود سعادتی فرد به نیمه نهایی

رقابت های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان از ظهر امروز در شهر آتن یونان در حال پیگیری است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی اراکی از ژاپن رفت و در پایان ۳ بر یک به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ارشاد از هند شکست خورد.

وی باید در انتظار فینالیست شدن حریفش باشد تا به گروه شانس مجدد راه یابد.

در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست به مصاف دایلان راگوسین از آمریکا رفت و در پایان با حساب ۱۱ بر ۲ شکست خورد. با توجه به شکست حریف امریکایی مقاب حریف روس، ابوالحسنی از دور رقابتهاحذف شد. 

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری دهکردی در دور نخست مقابل سامت ستین از نروژ ۸ بر ۳ شکست خورد. در ادامه حریف نروژی برابر حریفی از اوکراین باخت و کبیری هم از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم سید جعفر سعادتی‌فرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. وی سپس در یک چهارم نهایی ۹ بر صفر بایسار اولویف از روسیه را شکست داد و به نیمه نهایی رفت.سعادتی فرد برای رسیدن به فینال مقابل اکیل بیک تالانبیکف از قرقیزستان مبارزه کند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد نصرتی در دور نخست مقابل روبن بین از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.وی در دومین مبارزه به مصاف محمد دورسون از ترکیه رفت و یک بر یک شکست خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید