رقابت های سنگ نوردی قهرمانی جوانان جهان- اتریش

دارابیان پانزدهم شد، اسرار در یک چهارم ماند

پرونده دو سنگ نورد اعزامی کشورمان به رقابت های قهرمانی جهان در حالی بسته شد که محیا دارابیان به عنوان پانزدهمی رسید و احسان اسرار در مرحله یک چهارم متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو شرکت کننده کشورمان «احسان اسرار» (رده سنی جوانان) و «محیا دارابیان» ( رده سنی نوجوانان B ) رقابت های خود را در حالی شروع کردند که در اولین گام به ترتیب با رقیبانی از «کانادا» و «اتریش»به رقابت پرداختند.

احسان اسرار دیگرملی پوش اعزامی به مسابقات اتریش نیز در مرحله اول رکورد گیری، با رکورد 6 ثانیه و 79 صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.

وی با رکورد 6 ثانیه 50 صدم ثانیه در مرحله دوم رکوردگیری در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و به مرحله بعد راه یافت.

احسان اسرار درمرحله یک هشتم نیز توانست از سد حریف روس بگذرد و راهی مرحله یک چهارم و هشت نفر برتر مسابقات قهرمانی جهان شد. سنگ نورد جوان کشورمان در شرایطی که شروع خوبی داشت و از حریف اکوادوری خود پیش افتاده بود، به دلیل سر خوردن پا از حریف خود عقب افتاد و در نهایت از راه یابی به جمع 4 سنگ نورد برتر رقابت های قهرمانی جهان در ایسنبورگ اتریش بازماند.

محیا دارابیان نیز با ثبت رکورد 10 ثانیه 42 صدم ثانیه در مرحله اول رکوردگیری در جایگاه چهارم جدول گروه خود قرار گرفت و به مرحله بعد صعود کرد.

وی با ثبت رکورد 10 ثانیه 9 صدم ثانیه در مرحله دوم رکوردگیری باز هم در جایگاه چهارم جدول گروه خود قرار گرفت و به مرحله یک هشتم راه یافت. سنگ نورد نوجوان کشورمان در این مرحله و درمصاف با حریف اوکراینی شکست خورد و از راه یافتن به دور بعد بازماند و پانزدهم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید