بازیکن تیم ملی سوریه: در سخت‌ترین گروه آسیا قرار گرفتیم

محمد گفت: در یکی از قدرتمندترین و سخت‌ترین گروه‌های انتخابی‌ جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در آسیا قرار گرفته‌ایم و حضور ایران برای همین ادعا کافی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزاش جی پلاس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ساعت 19:30 دقیقه سه‌شنبه هفته جاری در بازی هفته پایانی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران صدرنشین با توجه به صعود خود سعی در حفظ رکوردهای بی‌سابقه شکست‌ناپذیری و عدم دریافت گل دارد. سوری‌ها نیز که با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند با شکست ایران و نیم‌نگاهی به نتیجه بازی حساس ازبکستان و کره جنوبی راهی برای صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه پیدا کنند.

در این میان روزنامه البعث سوریه به نقل از محمد، بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور نوشته است: تیم ملی فوتبال سوریه از کمبود بازی‌های خارجی و اردوهای آماده‌سازی رنج می‌برد. این مسئله می‌تواند باعث بهره‌‌ بیشتر بازیکنان و هماهنگی میان آنها شود، البته دیدارهای تدارکاتی خارجی فرصتی برای کادر فنی جهت کشف نقاط ضعف و کمبودها است. فدراسیون فوتبال سوریه تلاش‌هایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی کرد اما امیدوار هستم در مرحله بعد این اتفاق رخ دهد.

محمد ادامه داد: سوریه در یکی از قدرتمندترین و سخت‌ترین گروه‌های انتخابی‌ جام‌جهانی 2018 روسیه در آسیا قرار گرفته و حضور ایران برای همین ادعا کافی است. تیمی که قهرمان آسیا است و به جام‌جهانی نیز صعود کرد. هر چند اردن و فلسین و در سطوح دوم و سوم فوتبال آسیا قرار دارند و ما در سطح چهارم هستیم اما برای کسب نتایج ایده‌آل و رسیدن به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا نیز تلاش می‌کنیم، البته این رده برای فوتبال سوریه طبیعی است. هر چند همواره یکی از بهترین تیم‌های آسیا در رده‌های پایه‌ای بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید