‌نکونام: جلوی تیمی که ناجوانمردانه بازی کند فیرپلی را رعایت نمی‌کنیم

سرمربی خونه به خونه گفت: اگر تماشاگران این تیم در دربی مازندران حضور نداشتند به فیفا شکایت می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دربی مازندران بین دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. جواد نکونام پس از این دیدار اظهار کرد: به خاطر شرایط منطقه ای دو تیم بازی سنگینی بود. بین این دو تیم حساسیت زیادی وجود دارد. تیم ما خیلی خوب و با برنامه بازی کرد ولی متاسفانه روی اشتباه فردی گل خوردیم و در ادامه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. نساجی در نیمه دوم بازی را خواباند و وقت تلف کرد تا در نهایت پیروز شود. به آنها تبریک می‌گویم ولی باید یک چیز را صادقانه بگویم. ما آمدیم اینجا فوتبال بازی کنیم تا مردم لذت ببرند. اینکه از ثانیه 30 به بازیکن فحش ناموس بدهند اصلا درست نیست. به هر حال اگر بخواهد این اتفاق در بازی برگشت بیفتد ما جلوی آن را می‌گیریم. ما نهایت مهمان نوازی را انجام می‌دهیم. امیدوارم ناظر دیدار این اتفاقات را گزارش دهد تا در آینده از آن جلوگیری شود.

سرمربی خونه به خونه بابل درباره داوری این دیدار تصریح کرد: داوری خوب و در حد لیگ برتر بود. یکی دو صحنه بود که در نتیجه تاثیری نداشت.
او درباره صحنه‌ای که پاشازاده سرمربی نساجی اعتقاد به پنالتی برای تیمش داشت گفت: ما از صحنه دور بودیم وگرنه ما هم در صحنه‌ای اعتقاد داشتیم که پنالتی باید گرفته می‌شد ولی چون از صحنه دور بودم درباره آن صحبت نمی کنم.
نکونام در ادامه درباره حواشی که پیش از این دیدار برای حضور تماشاگران بابلی در داربی مازندران ایجاد شد، تصریح کرد: ما بازی مان را کردیم. هیچ کس فکر نمی‌کرد ما نساجی را در زمین خودش تا این حد تحت فشار قرار دهیم. گلی هم که خوردیم بر خلاف جریان بازی بود. تمرکزمان روی بازی بود و هیچ مشکلی از بابت تماشاچی وجود نداشت. من از روز اول می‌دانستم تماشاگران بابلی به ورزشگاه ورود پیدا می‌کند چون این قانون فیفاست و کسی نمی‌تواند آن را عوض کند. قطعا اگر نمی آمدند ما به فیفا اعتراض می‌کردیم و آن زمان مشخص می‌شد چه کسی اشتباه کرده است. کسانی که آن صحبت‌ها را کردند حرفه‌ای و فوتبالی نیستند. بد شانسی که ما در این دیدار آوردیم این بود که سه بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و این‌ها دلایلی بود که تمرکز ما را بهم زد ولی بازیکنان ما لیاقت حداقل امتیاز را داشت. این نتیجه واقعا عادلانه نبود چون نساجی موقعیت گل نداشت ولی به هرحال اتفاقات فوتبال است.
سرمربی خونه به خونه بابل درباره اتلاف وقت بازیکنان نساجی در این دیدار عنوان کرد: در نیمه دوم هر جا بازی کردیم، بازی را خواباندند و من از یک جا به بعد گفتم که دیگر لازم نیست فیرپلی را رعایت کنید. از این به بعد هم هر تیمی بخواهد جلوی تیم ما ناجوانمردانه بازی کند قطعا ما فیرپلی را رعایت نمیکنم. قطعا اگر جایی سلامت بازیکن به خطر افتاده باشد فیرپلی را رعایت می‌کنیم، در غیر اینصورت به بازیکنانم می‌گویم که این کار را نکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید