قهرمان های ووشو یونیورسیاد بعد از کسب مدال چه گفتند؟

سه طلایی ووشوی ایران در بازی‌های دانشجویان جهان پس از قهرمانی در این رقابت‌ها اظهار نظر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر شیرزاد بعد از قهرمانی در مسابقات ووشو دانشجویان جهان گفت: در فینال با حریف قزاق بازی کردم و به مدال رسیدم. تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشته بودیم و نزدیک به سه ماه در اردوی مستمر بودیم.
وی با بیان این که ووشوکاران ایران با آمادگی کامل به یونیورسیاد آمده بودند، تصریح کرد: سطح مسابقات دانشجویان خیلی بالا بود ولی خدا را شکر به مدال طلا رسیدم.
عرفان آهنگریان: قرعه سختی داشتم اما قهرمان شدم
عرفان آهنگریان دیگر ووشوکار ایران بعد از کسب مدال طلای ووشو در مسابقات دانشجویان جهان گفت: در فینال توانستم حریف چینی را شکست بدهم. بازی سختی داشتم.
وی افزود: مهد ووشو کشور چین است و برای همین کار دشواری در فینال داشتم. روز گذشته هم حریف روس قهرمان و نایب قهرمان جهان را شکست دادم. در مجموع در طول این مسابقات قرعه سختی داشتم.
این عضو تیم ووشو دانشجویان ایران در پایان با بیان این که سطح مسابقات یونیورسیاد از مسابقات جهانی هم بالاتر بود، تاکید کرد: تمام قهرمانان دنیا و آسیا در مسیر من بودند ولی خدا را شکر با کمک مربیان و تمریناتی که طراحی کرده بودند و دعای خیر پدر و مادرم به این مدال رسیدم.
حمیدرضا لادور: اجازه هنرنمایی به حریفان ندادیم
هم‌چنین حمیدرضا لادور دیگر عضو تیم ووشوی دانشجویان جهان که موفق شد به مدال طلا برسد، در خصوص قهرمانی‌اش گفت: انتظار نداشتم سطح مسابقات این‌قدر بالا باشد. تمام عنوان داران جهانی و آسیایی در مسابقات یونیورسیاد حضور داشتند. خوشبختانه بازیکنان ما از نظر فیزیکی کاملا آماده بودند و اجازه هنرنمایی به حریفان‌مان ندادیم.
او درباره حریفش در فینال تصریح کرد: تمام مسابقات قبلی حریف چینی‌ام را دیده بودم و آنالیز خوب کادر فنی هم جواب داد.
این عضو تیم ووشو دانشجویان ایران در پایان با تمجید از عملکرد حسین اوجاقی، سرمربی ایران گفت: اوجاقی کاری کرد که انگیزه و روحیه بازیکنان بسیار بالا برود. ما در دو وزن به حریفان چینی خوردیم ولی آن‌قدر اوجاقی به ما انگیزه داد که راحت چینی‌ها را شکست دادیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید