مونتلا: شروع امیدوار کننده‌ای داشتیم

سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی قاطع تیمش در فصل جدید رقابت‌های اروپایی ابراز خرسندی و در عین حال اعتراف کرد که می‌داند قدرت گرفتن روسونری صرفاً به خاطر شیوه‌های تمرینی او نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شب گذشته (پنجشنبه) میلان در دور رفت پلی‌‌آف صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا میهمانش اشکندیای مقدونیه را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و صعودش را تقریباً قطعی کرد.

 وینچنزو مونتلا، سرمربی روسونری که تیمش در نیمه اول 3 گل و در نیمه دوم سه گل دیگر به ثمر رساند، در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: من پیش از این برخی از بازی‌های حریف را دیده بودم و آنها تیم سازمان یافته‌ای هستند اما ما راه‌های باز کردن خط دفاع آنها را پیدا کردیم. این اولین بار در پیش فصل نیست که ما از دو مهاجم در ترکیب‌مان استفاده می‌کنیم. آندره سیلوا دارد بهتر بازی می‌کند اما او هنوز هم خیلی می‌تواند پیشرفت کند.

این اولین بازی رسمی میلان بعد از انتقال بازوبند کاپیتانی‌اش از ریکاردو مونتولیوو به لئوناردو بونوچی بود و اتفاقاً در آن مونتولیوو 2 گل زد.

مونتلا ادامه داد: مونتولیوو بازی فوق‌العاده‌ای داشت. او میانه میدان را کنترل کرد و من برایش خوشحالم چون لیاقتش را داشت. شاید تغییر کاپیتان تیم سبب شده که بهتر از قبل بازی کند. من قصد ندارم خود را فریب بدهم و بگویم قدرت گرفتن میلان صرفاً به خاطر تمرینات ما بوده است چون که این تیم عملاً یک تیم کاملاً جدید است. با این حال بازیکنان من باز هم دارند تلاش می‌کنند و من از این بابت بسیار خوشحالم. البته هنوز برخی بازیکنان ما کاملاً هماهنگ نشده‌اند و ما نباید فراموش کنیم که سری A تاکتیکی‌ترین و از این رو سخت‌تر از سایر لیگ‌هاست. یکشنبه شب برابر کروتونه در لیگ ما نبرد واقعی خواهیم داشت.

سرمربی روسونری تأکید کرد: از شیوه پیشرفت برنامه‌‌های‌‌‌مان راضی هستم اما هنوز در ابتدای راه قرار داریم هرچند که شروع‌مان امیدوار کننده است. همچنین تماشای هواداران پرشور در استادیوم واقعاً انگیزه‌بخش است. ما بازی رفت را بردیم اما صعودمان را قطعی نمی‌دانیم و به هر بازی به چشم فرصتی برای پیشرفت نگاه می‌کنیم. تنها اتفاق بدی که در این بازی برای ما رخ داد مصدومیت بوناونتورا بود اما امیدواریم که مصدومیتش جدی نباشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید